![]() |
|
|
||||
|
||||
Leuke race
Top: - Renault (met name Alonso) Hij is duidelijk the man to beat dit jaar. Middelmaat: - Raikkonnen (kon toch echt geen vuist maken) heeft geluk met de Safety cars dat hij z'n neus kan laten wisselen. - Ralf Schumacher (Ralf heeft deze plek uitsluitend te danken aan de gunstige SC periodes voor hem in de race) - Montoya (Reed sterk - de safety car periodes waren we in z'n nadeel - wordt nog eens aangetikt door Ralf na de herstart van de laatste SC periode) kan meegespeeld hebben in z'n uitvallen. - Heidfeld mooi gereden ZWAK - Ferrari - Massa kon wel niets doen aan z'n uitval. Schumacher reed duidelijk met een onbestuurbare wagen rond. en in het Albert Park staat de muur dicht bij...het moest er is van komen. - Button liet het echt afweten - Williams hebben een sterk pakket maar zitten ook in de hoek waar de klappen vallen RAAR: Zoveel schuivers en uit de bocht vliegen (kan me niet herrineren dat dit andere jaren in Melbourne het geval was) Conclusie na 3 GP's: Renault is het te kloppen team (én met name Alonso) McLaren zal ongetwijfeld de grootste concurrent worden voor de wereldtitel. Ferrari kan zijn goede prestatie van de 1ste GP moeilijk doorzetten Williams heeft een goede auto maar het komt er niet uit Midland (geef ze AUB geen toegang tot het kampioenschap in 2008) zo zwak!!!
|
||||
|
||||
Wat kimi betreft moet ik wel wat zeggen.
Hij had last van onderstuur en dat was de reden dat ze de neus hebben vervangen.Wie heeft de snelste ronde?Bekijk het eens ![]() Barrichello had problemen met de remmen. En met button vermoed ik dat hij problemen had met de auto. In het begin draaide die nog mee met de tijden van de top 5 maar na verloop van tijd zakten de tijden en plofte zijn motor. Zelfs barrichello draaide sneller. Toyota is niet terug. Ralf heeft gezegd dat het merkbaar was aan de rondetijden en dat ze nog steeds teveel achter zitten op de top teams. |
|
||||
|
||||
verdere nieuwtjes:
-Coulthard wil Speeds puntje afpakken omdat de kerel hem ingehaald heeft onder de gele vlag en de beelden het zullen bewijzen. -Fisicos motor sloeg af bij de start, daarna had hij totaal geen info meer op z'n schermpje en moest hij aan het team via de radio vragen hoeveel benzine hij nog had (vandaar ook een van die radio-boodschappen) -Schumacher becommentarieert zijn knal tegen de muur op f1total.com 'Dumm gelaufen für mich! Das habe ich sicher nicht so gut gemacht..." De oorzaak van zijn mislukte race zijn de welgekende 'Reifenproblemen'. Net toen de banden zich wat beter gingen gedragen knalt hij zijn Ferrari op z'n Hakkinens in de muur. -Button kon de race nog finishen, maar werd verteld zijn wagen nog voor de eindstreep te parkeren zodat hij de motor kon vervangen voor Imola. Hij had nog makkelijk over de streep kunnen bollen voor een 6de plaats, volgens Nick Fry.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
wel jammer van speed maar die zal in de loop van het jaar nog wel eens een puntje pakke.. (hoop ik) |
|
||||
|
||||
speed heeft ook nog een boete gekregen van 5000$ wegens "abusive language towards another driver" na de race
|
||||
|
||||
Help!
Heeft er iemand de race op video of op een andere manier opgenomen, en zou ik die is kunnen zien? Tot hiertoe heb ik enkel een samenvatting gezien van een klein half uur, niet genoeg om het overzicht van heel de race te kunnen zien |
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, zou het tegen iemand van red bull racing geweest zijn? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
TOP: Renault: weer een perfect weekend, op het (redelijk goed rechtgezet) startprobleempje van Fisichella na.
FLOP: weeral Ferrari, weeral commentaar overbodig... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Spannend waren voor mij vooral de eerste 20 ronden met voldoende strijd op de baan. Ook de laatste 5 ronden mochten er wezen, omwille van het duel Button – Fisichella, met helaas een vurige afloop ![]() De rest van de race was niet zozeer spannend, maar eerder spectaculair, dramatisch en bij momenten rommelig. Alles bij elkaar toch voldoende om de strijkplank aan familie over te laten, kwestie van geen kledingstukken te verbranden ![]() Finish heeft het meeste in de hem kenmerkende stijl reeds passend beschreven ![]() Toch wil ik nog het volgende toevoegen. Onze regering denkt er sterk over na om de mogelijkheden op brugpensioen terug te schroeven, wel, voor volgende lieden mogen ze dan toch wel een uitzondering maken: · Michael Schumacher: het in ronde 45 moeten afleggen tegen Liuzzi in een STR, moeite hebben met Speed in eveneens een STR en nadien via een kapitale stuurfout de muur in. ![]() · Rubens Barichello: vanuit de coulissen vertrokken en daarna niet echt de maat kunnen nemen van Sato in een tweederangs-Honda Deze brave man heeft voor mij zijn beste dagen gekend bij Stewart, waarna zijn onmiskenbaar talent gesmoord werd bij Ferrari. Het jammere is dat hij nog steeds niet heeft aanvaard “slechts” een knecht te zijn. · David Coulthard: een RBR die met z’n Ferrari krachtbron niet in staat is sneller te zijn dan de B-ploeg van Toro Rosso. Ja, ook dit jaar wordt hij vermoedelijk geen WK. · Jacques Villeneuve: niet in de kijker geweest, wel punten gescoord. Toch stilaan vergane glorie. Het brugpensioen moet (voor sommigen) behouden blijven ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|