De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-04-2006, 23:01
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
[Round 4] 2006 San Marino Grand Prix

personeelstekort bij red bull?

Fisichella heeft een nieuwe helm:

De Ecclestone modeshow:

Bij Rebull racing en STR hebben ze aangepaste firmawagens:

alle fotos: motorsport.com

Reply With Quote
Old 22-04-2006, 00:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by raceboy
personeelstekort bij red bull?
Der Dieter zet elk F1-team te kijk met zijn paddock-gebouwtjes. Een apart bouwwerk voor de monteurs en engineers boven de vrachtwagens van Red Bull en STR. Daarnaast is de reguliere hospitality-unit voor Red Bull/STR ook enkele maten groter geworden.

Benieuwd naar de foto's 5 dagen opbouwen voor een paar uurtjes plebs vermaak op zondag...........o ja, er is ook nog F1 op zondag

Echter BMW, Honda en Williams schijnen ook wat centjes gespendeerd te hebben aan de tijdelijke verblijfsruimten in de paddock. Niet alleen strijd op de baan, ook in de paddock.

Toch zijn er vaste waarden in de F1-wereld, bij Midland doen ze alles met een rolletje ductape
Quote:
Midland, who have the misfortune to have their unit situated right next to BMW's, had to put in a major effort to get their new grey motorhome ready in time for the opening day of practice. The new unit appeared to have a few construction difficulties, however, with liberal use of tape needed to keep some of the panels in place.

www.autosport.com
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 22-04-2006 at 00:15.
Reply With Quote
Old 22-04-2006, 12:51
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Eens benieuwd wat de kwalificatie sebiet gaat geven, als we de vrije trainingen als referentie mogen nemen, lijkt Ferrari wel sterk in vorm dit weekend, enkel Renault kan wat in de buurt komen.
Old 22-04-2006, 15:36
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Schumi op pole

En erger... het pole-record van Senna is verbroken
Old 22-04-2006, 15:46
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

En Ferrari is dus inderdaad als sterkste uit de kwalificatie gekomen. Senna is zijn laatste record meteen ook kwijt, want dit was reeds Schumi zijn 66e pole.
Wel ben ik sterk verschoten van Honda, voor het weekend had ik ze wel mee bovenaan verwacht, maar in de vrije trainingen reden ze toch nog niet zo sterk. Maar nu Button 2e en Barrichello 3e: goed gedaan mannen!

Fisichella die zich toch ook wel liet verrassen, hij dacht bij de snelste 10 te zijn, en dan belandt hij toch op P11

De teams hebben ook niet stil gezeten de voorbije weken. Bij Honda merkte ik meteen weer een nieuw soort flapje op, rond de cockpit, net voor de spiegels. 't Ziet er maar mottig uit eigenlijk, maar de luchtstroom zal er weer wel door verbeterd worden zeker?
En McLaren viel anders ook wel tegen met de P7 en P8.

Benieuwd voor de race morgen, hopelijk kunnen ze bij Honda hun snelheid van de kwalificatie eens doortrekken naar de race, en kan Jenson weer strijden om het podium En Alonso hoeft eens niet teveel punten te scoren, zodat het kampioenschap er weer wat beter uitziet.
Old 22-04-2006, 20:40
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

hhm schumi weer op pole
ik wil niet te optimistisch zijn ofzo maar ik gok op een dubbel voor ferrari morgen !
te hopen kan schumi zijn achterstand in de komende races op alonso verkleinen.. erover gaan is natuurlijk ook mooi maarja nog maar niet te hard van stapel lopen.. eerst een zien wat het morgen geeft.
Reply With Quote
Old 22-04-2006, 20:43
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Een dubbel voor Ferrari ? als Massa niet te ontstuimig uit één of andere bocht vliegt, dan misschien wel. En wat de pole betreft: in Imola zijn ze altijd sterker, net als vorig jaar. Benieuwd of ze die lijn in de volgende race doortrekken dan.
Old 22-04-2006, 20:53
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

over Massa gesproken: zijn eerste rondje was er bijna niet gekomen. bij het uitkomen van zijn box een iets te ruime bocht genomen. (of ben ik de enige die dat opgemerkt heeft?)
Old 23-04-2006, 09:08
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Volgens mij gaan ze massa niet houden bij ferrari.
Trouwens,vorig jaar heeft massa hier nog een felle ruzie opgewekt met coulthard.Waarom was dit?
Massa vond dat coulthard maar plek moest maken voor hem en knalde dan maar gewoon in de achterkant van DC .
Kort nadien werd de transfer bekend gemaakt van massa naar ferrari.
Het is een snelle jongen maar veel te onstuimig.
Dan zie ik meer talent in sato.
De kwalificatie was sterk van schumacher.
Ik had het al zien aankomen dat hij de pole ging pakken.
De tegenvalende prestatie van renault gisteren was wel zwak.
Honda daarin tegen .
Villeneuve ging erg goed en laat zien dat die nog heel snel is.Heidfeld ging weer in de fout.Misschien komt er wat veel druk op zijn schouders nu omdat hij rijder 1 is bij BMW.
Er word nu veel gesproken over het record van senna dat verbroken is.
Maar even vermelden dat senna nog steeds de betere is van het record.
Schumacher meer seizoenen nodig en veel meer races om het record te verbreken.De kalender van de F1 is een stuk groter dan de vroegere jaren.
Spijtig dat senna hier door van de tabellen word geveegd .
Niet te min is schumacher momenteel heel sterk bezig.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 17:02
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Prachtige race gezien.

direct spectakel door Albers zn sortie. Daarna bijna 20 ronden prachtig duel tussen Fernando en MS.

Hier op de beach de mooiste race gezien in men leven. Niet alleen door de race, de sfeer was zaaaaaalig. Hier is het al donker, liters shinga nog 27 graden, de zee op de achtergrond en dan nog eens een 30tal freacks van over heel de wereld. Canadezen, aussies, Duitsers, Zuidafrikanen, Engelsen,... zaalig sfeertje ....

Ale ik ga stoppen met jullie te laten watertanden ;}

Greetz uit het tropische Ao Nang - Krabi - Thailand.
Old 23-04-2006, 17:11
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Alle in Belgenland verblijvende Paddockers blijkbaar in slaap gevallen? Afin:

TOP: Michael Schumacher. Dik tegen mijn goesting natuurlijk, maar als het zo is dan is het zo.
FLOP: Yuji Ide. Dat die man ooit aan een superlicentie geraakt is zegt genoeg over wat men moet hebben om in de F1 binnen te raken (geen talent dus). Moest ik Albers zijn zou ik er toch een paar duizend dollar boete voor over hebben om hem eens mijn gedacht te zeggen.

Verder wat spektakel gezien in de pits bij BAR: initieel lag de fout natuurlijk bij de lollyman, maar ik vind dat Button toch rijkelijk laat terug tot stilstand gekomen is. Voor hetzelfde geld hing er een mecano aan zijn sidepods.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 17:55
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks

Verder wat spektakel gezien in de pits bij BAR: initieel lag de fout natuurlijk bij de lollyman, maar ik vind dat Button toch rijkelijk laat terug tot stilstand gekomen is. Voor hetzelfde geld hing er een mecano aan zijn sidepods.
Inderdaad, ik vond Button ook maar vrij laat stoppen. Heb je die mannen zien vallen? Het was net een domino-effect...
Moet de Lollypop man trouwens ook niet wachten op een teken van iemand achteraan, bij de vleugel?

Ik vraag me trouwens af waarom Kimi niet in de buurt kwam van de koplopers...de wagen is nochtans na Australië verderontwikkeld geweest. De kwalificatie zat ook al tegen... Echt jammer want ik zo graag Kimi in dat gevechtje vooraan willen zien meeschitteren.

Overall vond ik het een heel sjieke race, al had ik ook graag beelden gezien van het gevecht tussen Montoya, Massa en Kimi. But you can't have it all, right?

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 18:39
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

hhm ik heb enkel het laatste deel van de f1 race gezien (had een kart race..)
wel precies een mooi gevecht voor p1 ! tot alonso dat foutje maakte..
super om schumacher nog eens te zien winnen ! het deed nog eens deugd..

(www.f1racing.net)

Last edited by smiley; 23-04-2006 at 18:55.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 18:44
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Weeral dikke pech voor Albers, wat een spectaculaire crash zeg.
Ide heeft precies veel geleerd van Sato, maar enkel het verkeerde .

Voor de rest was het maar saai, ook dat 'gevecht' van Schumi en Alonso.
Old 23-04-2006, 18:48
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Ik heb me verveeld. Het was rap duidelijk dat ge op dit circuit niet kunt inhalen. Vorig jaar was dat spannend, nu was het voorspelbaar. Is er zelfs een inhaalactie geweest in heel de race?
En aan den Italiaanse regisseur: Manneke, er reden meerdere auto's mee he! Misschien was er inderdaad wel actie, ik heb ze alleen ni gezien
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules