Quote:
Originally Posted by Baron
Neen, helemaal niet akkoord. "Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken"; dat is nu net de mentaliteit van SRT in deze hele zaak! Dat is nu net waar het om gaat. SRT laat iedereen (Belcar-organisatoren en -fans) vallen als een baksteen. SRT is groot geworden in de Belcar, maar steekt diezelfde Belcar nu een mes in de rug. Na de overwinning in de 24 Uren en de dubbelslag in Francorchamps, had men tijdens de Belcar Last Race door het inzetten van één wagen op een grootse manier afscheid kunnen nemen van de Belcar. Dat had iedereen kunnen waarderen. Door hun forfait verlaat SRT de Belcar nu langs een achterpoortje als een dief in de nacht. En dat kan, terecht, maar op heel weinig begrip rekenen.
|
Ik betreur ook het vertrek van SRT, maar kan ze wel heel goed begrijpen. Heb David gesproken tijdens de 24u, uitspraak "dit is mijn laatste koers in dit kl kampionschap". En de beslissing dat ze de laatste race niet zouden rijden, was al voor 99% genomen voor Franco. Moesten ze daar niet 1 en 2 geworden zijn, werd hier heel waarschijnlijk iets anders op gereageerd. Maar het blijft een even groot verlies voor de Belcar.
Ja kan het ook zo zien, circuit Zolder -RACB hebben al zo goed hun best gedaan om de Belcar naar de Kl te krijgen. Waarom mogen zij dan deze titel 2006 geen waarde geven door weg te blijven. DIT IS MIJN PERSOONLIJKE MENING; (heb totaal niets met het team SRT te maken).