![]() |
|
|
||||
|
||||
How jongens rustig... Ik zelf weet wel wie Plop is, vind het alleen heel spijtig dat hij zich zo ineens effe een account (terwijl hij hier onder een andere naam ook werkt, maar het is lang geleden) maakt om 1 belachelijk mailke te sturen...
Maar ik kan jullie garanderen, ik rijd nu mijn tweede jaar autorace, en beleef er een waanzinnig leuke tijd aan, ja al zou ik zelfs laatste rijden, het is gewoon super... Trouwens ben nog nooit laatste geweest, geloof dat wij op het ogenblik 5de staan in klasse 1, en er staan toch wel enkele grote namen nog achter ons. Dat ze niet uitrijden, tja daar kan ik niet aan doen, moeten ze zelf voor zorgen... en Mr Plop ik sta in de algemene ranking nog steeds ver voor U. En wat die clio betreft, reuze auto, super leuk eerste jaar gehad, en ik geloof dat ik van het resultaat achteraf hééél tevreden was... ![]() Nu genoeg gezeverd, heb mijn antwoord op kabouter plop gegeven... dus Mark of een andere moderator haal heel die rompsloop in verband met dat stom mailke er maar netjes af, en laten we hier gewoon verder gaan met ieder zijn mening te laten geven over wat hij (of zij) nu graag aan het Belcar-regelement ziet, dan weten wij (en ja er lezen veel piloten deze site) wat jullie graag hebben, en jullie van sommige hoe wij er over denken... En misschien (zeker en vast) dat er enkele van de organisatie dit ook wel lezen... ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vraag mij toch af hoe het Belcar kampioenschap kan standhouden met slechts één klasse??
![]() EDIT: Die ene klasse daarmee bedoel ik GT3... Last edited by Grig-O; 24-09-2006 at 15:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
De reglementen moeten inderdaad nog wel volgen, maar persoonlijk zou het mij vreemd lijken dat de huidige klasse 2 wagens zoals de Porsches 996 R(S)(R), Mosler MT900, enz. niet één, zie twee jaar extra zouden krijgen. Daarnaast mogen de Porsches 996 Supercup ook nog starten, het zijn stricto senso ook geen GT3's. Misschien even het spreekwoord over de (lekkere) soep en het opschenken in het achterhoofd houden... ![]() Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik moet toegeven, begin toch stilaan ook wel in het GT3 Project te geloven. Mits het toelaten van de GT2's tot en met 2008. Daarna maak je het een full FIA GT3 Competition. |
|
||||
|
||||
De FIA GT3 constructeurs wrijven al in hun handen ;-) Ratel zal uiteraard beloond worden voor het geleverde werk. De RACB ook?
Allemaal mooi en wel maar geef mij toch maar de Belcar van 5-10 jaar geleden. Een vol veld met mooie (dikwijls zelfgebouwde, betaalbare) racewagens van verschillende merken. Nu gaat de waarde van vele wagens gewoon kelderen en moeten de teams bovendien een veel duurdere, nieuwe kopen. Benieuwd... |
|
||||
|
||||
Thread naam miss naar GT2/GT3 veranderen ipv. alleen GT3?
Prospeed gaat een nieuwe 997 GT3 RSR kopen om voor de algemene Belcar titel 2007 te kunnen gaan! Bron: pitstoptv.be |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik bedoelde gewoon dat er zoals het nieuws rondgaat dus waarschijnlijk ook GT2's mee zullen rijden. Dus daardoor zei ik dat van thread naam naar GT2 & GT3 veranderen... zieje |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Sorry ik had even te snel gelezen. |
|
||||
|
||||
Quote:
FIA GT2 wagens + Belcar Specials (Ultima GTR, Gillet Vertigo, Mosler MT900R, gerestricteerde Ex-GTA wagens als Stealth & Porsche Bi-Turbo's.) FIA GT3 wagens, AM DBRS9, Ascari, Corvette Z06, Porsche 997 Cup, etc... Cup wagens a la Porsche 996 Cup & Ferrari 360 Challenge, Marcos Mantis... met andere woorden de oude Cup wagens ipv de nieuwe Cup (FIA GT3) wagens. Er werd er vandaag over vergaderd in SPa met de teams om 13u, dus we zullen deze avond of morgen wel wijzer zijn hoe het nu 100% gaat worden voor volgend jaar. Toch wel een pluspunt dat men deze keer wat vroeger de technische reglementen kan voorleggen. |
|
||||
|
||||
Bericht van www.racingworld.be over het regelement: http://www.racingworld.be/nieuws/381...T3-wagens.html
Quote:
Last edited by JorritVD; 07-10-2006 at 17:59. |
|
||||
|
||||
ik hoop eerder op Dijon
|
||||
|
||||
Wel jammer dat de buitenlandse trip niet meer doorgaat in juli. Daarom hoop ik ergens dat het Zandvoort is aangezien dat nog meevalt qua afstand.
Blijkbaar opteren ze bij de organisatie dus weer voor een Midsummer Race op donderdag. Benieuwd of ik er mijn nieuwe school ook warm voor krijg. ![]() Ook super is dat de Belcar in het voorprogramma van de 12 uren BTCS zit. |
|
||||
|
||||
Ik vind het SUPER dat de Porsche Biturbo/GT2-R en de Stealth zullen kunnen blijven meedraaien. En over de deelname van Moore Int. Motorsport (waarover eerder al gediscussieerd werd) ook goed nieuws: die mannen gaan waarschijnlijk ook mee kunnen doen volgend jaar. Wat ik ook nog wil zeggen is dat ik het zeer positief vind dat de teams gaan kunnen meebeslissen over één gemeenschappelijke bandenleverancier.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|