![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
wat onboard actie te vinden bij de collega's van fameflame
http://tbk.fameflame.dk/phpBB2/ Login hebben is wel een must ! maar zeker de moeite !!!!
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dat het kinderziektes zijn van de V8 zal maar wishfull thinking zijn zeker... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
wel hypocriet eigenlijk... "wij verspreiden filmpjes waar wij geen rechten op hebben, maar je mag het niet downloaden zonder onze toestemming"
|
||||
|
||||
Momentje van Kubica:
http://rapidshare.de/files/15167799/...ubica.avi.html Raikkonen met een nukkige V8 http://rapidshare.de/files/15169195/...6_FP2.avi.html
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar geen slecht woord he, over de, wellicht beste, motorbouwer die op de planeet rondloopt. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Voor aanvang van het seizoen heeft er een test plaatsgevonden in Bahrain, alleen Ferrari, Honda en STR hebben daar gebruikt van gemaakt. Onbegrijpelijk voor de liefhebbers van de F1 dat maar zo weinig teams gebruik gemaakt hebben van deze test.
Enkele dagen terug was Alonso daar zeer duidelijk in: Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
1 J. Button Honda 1:31.857 16
2 M. Schumacher Ferrari 1:31.868 8 3 F. Alonso Renault 1:31.975 11 4 G. Fisichella Renault 1:32.050 12 5 F. Massa Ferrari 1:32.826 6 6 J. Villeneuve BMW 1:32.913 14 7 J. Trulli Toyota 1:33.038 16 8 K. Räikkönen McLaren 1:33.262 12 9 R. Schumacher Toyota 1:33.523 14 10 M. Webber Williams 1:33.876 11 11 C. Klien Red Bull 1:33.944 14 12 R. Barrichello Honda 1:34.009 15 13 N. Heidfeld BMW 1:34.094 11 14 D. Coulthard Red Bull 1:34.142 16 15 JP. Montoya McLaren 1:34.406 11 16 N. Rosberg Williams 1:34.434 11 17 C. Albers Midland F1 1:34.541 14 18 T. Monteiro Midland F1 1:35.026 14 19 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 1:35.351 13 20 S. Speed Scuderia Toro Rosso 1:35.532 13 21 T. Sato Super Aguri 1:36.994 15 22 Y. Ide Super Aguri 1:41.889 10 De maskers vallen af na FP3.... Ferrari wordt duidelijk een sterke kandidaat dit jaar naast Honda en Renault terwijl McLaren (waarschijnlijk zonder nieuwe motor) het moeilijk heeft. De ballon van STR is ook doorprikt ![]()
|
||||
|
||||
De Ferrari lijkt me tot op dit ogenblik toch een stuk sneller dan ik aanvankelijk verwacht had.
Dat de motor goed zou zijn lag binnen de verwachtingen, maar het chassis leek me een zwak punt te kunnen zijn. Vergelijken we de tijden van Ferrari met deze van Red Bull, dan zien we echter een kloof van om en bij de twee seconden. Vorig jaar was het chassis van Red Bull zeker een topper en dat zou dit jaar, met de hulp van Newey, niet anders mogen zijn. Toch hapert er hier iets. Een goede motor en een een goed chassis voor Ferrari lijkt me tot op dit ogenblik dan ook de voorzichtige conclusie. Als de kwalificatie de bevestiging brengt, denk ik dat we voor een zeer spannend seizoen staan!
![]() Last edited by TiBo; 11-03-2006 at 11:28. |
|
|||
|
|||
Wat ook opvalt is dat Schumi (2) en Massa (6) een zeer scherpe tijd rijden, terwijl zij het minste aantal rondjes gereden hebben (8 en 6).
Toyota komt er een stuk beter uit dan gisteren. McLaren valt weer al eens tegen. Ook bemerkelijk dat Villeneuve een volle seconde sneller in dan Heidfeld. Ik kan niet wachten voor de kwalificatie. Om 12 uur op La2. Ik ben er van overtuigd dat dat knock out systeem interessant zal zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Newey heeft niets te maken met de red bull van dit jaar. Hij is pas na nieuwjaar overgekomen.
|
||||
|
||||
Raikkonen begint al goed. Achtervleugel vliegt er gewoon af...
|
||||
|
||||
De toppers hebben nog 4 minuten om een rondje te doen, je zal maar een Aguri voor je hebben dan...
|
||||
|
||||
Volgens mij al een duidelijk bewijs van het manco van deze kwalificatie. Het verhoogt misschien wel het spektakel, maar als je zelf coureur zou zijn, zou je van minder gefrustreerd raken. Ik denk trouwens dat de Super Aguris wel in de pits zullen blijven
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|