De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-04-2006, 18:53
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by student
Ik heb me verveeld. Het was rap duidelijk dat ge op dit circuit niet kunt inhalen. Vorig jaar was dat spannend, nu was het voorspelbaar. Is er zelfs een inhaalactie geweest in heel de race?
En aan den Italiaanse regisseur: Manneke, er reden meerdere auto's mee he! Misschien was er inderdaad wel actie, ik heb ze alleen ni gezien
Dat ergerde mij dus ook enorm, dat er zo weinig anderen gefilmd werden. Ik wil graag eens mannen als Heidfeld, Rosberg en zo wat meer zien racen.

En ja, weinig inhaalacties? Dat vertaalt zich zowat op de meeste circuits vind ik...de F1 is voor mij ook meer een pitstopspel geworden dan racen...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:06
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
En aan den Italiaanse regisseur: Manneke, er reden meerdere auto's mee he! Misschien was er inderdaad wel actie, ik heb ze alleen ni gezien
Het duurde een eeuwigheid voor ze beelden van de Albers-Ide incident lieten zien. Ik heb enkel het eerste kwartier van de race gezien dus kan verder geen oordeel geven.

Ik snap nog steeds niet waarom een miljoenenverslindende sport als F1 geen vaste regisseur in dienst neemt.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:13
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by FIRE
Het duurde een eeuwigheid voor ze beelden van de Albers-Ide incident lieten zien. Ik heb enkel het eerste kwartier van de race gezien dus kan verder geen oordeel geven.
Dat kan ik wel begrijpen: het zag er de eerste momenten niet zo goed uit. Echter daarna heb ik inderdaad ook een overaandeel rode auto's gezien. Ik weet zelfs niet hoe Klien en Sato uitgevallen zijn, noch wie in de Variante Alta en de dubbele linkse gele vlag situaties veroorzaakt heeft en hoe.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:16
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Dat kan ik wel begrijpen: het zag er de eerste momenten niet zo goed uit. Echter daarna heb ik inderdaad ook een overaandeel rode auto's gezien. Ik weet zelfs niet hoe Klien en Sato uitgevallen zijn, noch wie in de Variante Alta en de dubbele linkse gele vlag situaties veroorzaakt heeft en hoe.
Ik zag ook op een gegeven moment staan: Sato en Klien OUT en had zoiets van: When did that happen???

Jammer dat ze door de Fed Cup de persconferentie nadien niet hebben laten zien. Ik had graag de reacties van Schumi willen horen.

Last edited by Belle; 23-04-2006 at 19:30.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:24
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Clean nogwel :P
En ik denk dat die gele vlag in Rivazza was voor Coulthard, die daar wel heel traag van weg reed
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Het Larense blaagje is weer aan het zeuren:

Quote:
"With all due respect to the Super Aguri drivers, they are being much too aggressive in trying to jump ahead of us at the start so that they can hold us up during the race, as they've done in the past.

www.autosport.com
Wat blijft die kerel toch een triest geval. Tja hoe verkoop je dat aan je sponsors als je de grootste moeite hebt om die vier jaar oude barrels van Super Aguri voor te blijven? Die Japanners spotten een beetje met de F1-wereld. Op krap een half jaar tijd bewijzen de Japanners dat ze vanaf 0 een team kunnen opbouwen.......en we zijn geen 5 GP's verder als ze niet meer op de laatse rij staan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:29
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

Wat bedoel je triest geval? Dit was echt niet zijn schuld aan de beelden te zien. Die kamikaze piloot moet gewoon beter uit zijn doppen kijken. Albers zat op de racelijn dus echt een kansloze actie van die Amateur. Hopelijk zit er in Nurnburg een andere rijder in die wagen of word hij geschorst voor een paar races.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:30
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ehm, ze stonden wél op laatste rij, die Aguri's. en Ide ging véél te snel door die bocht.

dus Albers heeft hier wel gelijk.
Old 23-04-2006, 19:31
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Clean nogwel :P
En ik denk dat die gele vlag in Rivazza was voor Coulthard, die daar wel heel traag van weg reed
Ondertussen ge-edit. Komt ervan als ge met 10 dingen tegelijkertijd bezig zijt!

Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by fish88
Wat bedoel je triest geval? Dit was echt niet zijn schuld aan de beelden te zien. Die kamikaze piloot moet gewoon beter uit zijn doppen kijken. Albers zat op de racelijn dus echt een kansloze actie van die Amateur. Hopelijk zit er in Nurnburg een andere rijder in die wagen of word hij geschorst voor een paar races.
De schuld van dit ongeval kan idd gezocht worden bij die Ide, zeg ook nergens dat Albers iets te verwijten valt. Maar op dat gezeur en gemekker van Albers zit ik niet meer te wachten. Ongeval is gebeurd, over en sluiten........en niet daarna tegen elke pershaas je beklag doen.

Ide een amateur? misschien is de F1 een maatje te groot voor hem maar hij wel degelijk laten zien dat hij kan rijden, gebaseerd op zijn resultaten in het verleden: http://www.speedsportmag.de/racing/r...en&driver=1012
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 19:54
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Het Larense blaagje is weer aan het zeuren. Wat blijft die kerel toch een triest geval. Tja hoe verkoop je dat aan je sponsors als je de grootste moeite hebt om die vier jaar oude barrels van Super Aguri voor te blijven?
Sorry Mark, normaal deel ik je mening over bepaalde van je landgenoten , maar deze keer heeft hij overschot van gelijk.
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 21:09
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Sorry Mark, normaal deel ik je mening over bepaalde van je landgenoten , maar deze keer heeft hij overschot van gelijk.
Inderdaad, Albers raakte zelfs die curb en daartussen wou Ide zich nog tussen wringen.
Old 23-04-2006, 21:19
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

hhm ik heb de poging van ide nu eens rustig kunnen bekijken.. als het een touring race was was hij er meschien in geslaagd albers in te halen zonder hem van de baan te rammen.. maar het is nu eenmaal een open wheel kampioenschap...
ik vindt dat ze Ide nu toch wel mogen vervangen.. er zullen wel nog andere jappaners zijn met iets meer talent..
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 21:26
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
De schuld van dit ongeval kan idd gezocht worden bij die Ide, zeg ook nergens dat Albers iets te verwijten valt. Maar op dat gezeur en gemekker van Albers zit ik niet meer te wachten. Ongeval is gebeurd, over en sluiten........en niet daarna tegen elke pershaas je beklag doen.

Ide een amateur? misschien is de F1 een maatje te groot voor hem maar hij wel degelijk laten zien dat hij kan rijden, gebaseerd op zijn resultaten in het verleden: http://www.speedsportmag.de/racing/r...en&driver=1012
het is niet omdat je met de éne wagen mooie resultaten kan neerzetten, dat dat met een andere ook zo zal zijn... dat is ook al meermaals gebleken.
Old 23-04-2006, 21:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Voor alle duidelijkheid:

Ide maakt de fout,
Albers valt niets te verwijten,
Alleen dat gemekker van Albers n.a.v. dit ongeval veroorzaakt anti-peristaltische bewegingen bij mij
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules