![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toch een vreemde keuze van de kerel. Ik zie in McLaren nergens dat flamboyante en kleurrijke van Renault terug. Bovendien komen de kleuren van de McLaren niet meer overeen met Alonsos kleuren ![]() Ik vraag me ook meer en meer af wie er dat stoeltje bij Renault gaat overnemen. Montoya ligt niet goed in de markt; hij lijkt echt uitgeblust te zijn. Raikkonen en Renault vind ik een even vreemde combinatie als Alonso en McLaren. Fisichella als topman ? Niet meer. Mijn vertrouwen in de italiaan heeft de laatste races deuken gekregen, hij wordt beter titularis bij een kleiner team. Wat dachten jullie van een retour voor Villeneuve-Renault ? Hij heeft er al eens plezier gehad, eind 2004, misschien kan hij nu wel als ex-wereldkampioen zijn revival verderzetten. Want Jacques heeft me de laatste races wel kunnen bekoren, in feite. En Schumacher-Benetton zou verraad zijn voor de tifosi.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad, maar dan krijgen we tenminste een seizoen zoals in 96-97-98
|
|||
|
|||
Quote:
Overigens verwacht ik ook dat Fisichella moet vertrekken. Of heeft hij nog een contract? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik zou zeggen voor 2007
renault Raikkonen en Kovalainen mclaren Alonso en Paffett (of hamilton, ik vindt dan wel dat Paffett voorang krijgt) |
|
||||
|
||||
Ik ga in het vervolg alleen nog maar persconferenties enzo bezien die zijn lolliger:
Quote:
|
||||
|
||||
Doordat mijn video stond geprogrammeerd op canvas maar men plots besloot de GP uit te zenden op Eén heb ik hem dus nog niet gezien. Maar zo te lezen heb ik niet veel gemist?
|
|
||||
|
||||
ge weet mij te vinden, maar het zou het dvd-schijfke niet waard zijn
![]()
|
||||
|
||||
Het is da, aan de ene kant zou ik het spijtig vinden de GP niet te hebben gezien (de eerste in 8 jaar), aan de andere kant ga ik inderdaad nog ni de moeite doen om hem te bezien
|
|
||||
|
||||
Heb de GP gezien .... 2 teams gezien die al enkele weken op een bijzonder hoog niveau acteren.
Hoewel de GP bijzonder saai was is het bijzonder lang geleden dat het kampioenschap me nog zoveel kon boeien ...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|