![]() |
|
|
||||
|
||||
Nog altijd niks geweten van Eurotech? Hun komst bepaalt min of meer of ik naar Spa ga volgende week
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind het ook best eigenaardig dat ze voor 3 piloten kiezen, maar ik klaag niet want ben heel blij dat Jos nog een Belcar raceke erbij doet. En ik hoop zo dat hij ook Belcar Last Race erbijneemt.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
het is misschien een tactiek. Selleslagh wil winnen, dat heeft hij al gezegd. misschien heeft hij zijn centen op de #19 gezet? die wagen is lichter, en je ziet dat hij de bemanning daar toch een maatje sterker gemaakt heeft dan op de #1. misschien wilt hij door die extra pitstop voor de #1 er voor zorgen dat die wagen niet in de weg kan rijden van de #19? nu ja, misschien een rare redenering,...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij staat David Hart enkel op de deelnemerslijst om te mogen deelnemen in klasse 1... Maxime Soulet noch Jos Menten stonden op deze wagen bij de start van het seizoen en zodoende zou hij moeten aantreden in klasse 4...
|
||||
|
||||
Quote:
Maar of dit voor het kampioenschap is weet ik niet. Magny-Cours valt samen met de Belcar Last race en wie weet kiezen ze wel voor de FFSA... |
|
||||
|
||||
Quote:
Het feit dat Marc in de Benelux is lijkt me een goed voorteken? ![]() |
|
||||
|
||||
Nieuwsbericht AD Sport – Spa Racing Festival
Geen Viper in Spa voor AD Sport
![]() Line up AD: nr 8 - Kris Wauters/Patrick Schreurs - Porsche 996 Biturbo nr 9 - Danny Steegmans/Harry Steegmans - Porsche 996 Biturbo nr 34 - Albert Vanierschot/Kevin Leest/Philip Daniels - Porsche 993 Bron: ad-sport.be |
|
|||
|
|||
Voor ons staan er jammer genoeg ook heel wat veranderingen op til.
De wagen die op kop staat in klasse 3 is in de prak gereden tijdens een vrije training in francorchamps vorige week. De wagen heeft in Blanchimont een klapband gekregen tegen 233 km per uur. Is in de vangrail/bandenmuur gegaan met een snelheid van nog 166 km per uur. Het is en zal nog hard werken zijn maar normaal is de wagen terug klaar voor de laatste race in zolder en wordt er nog een shake down gedaan de donderdag voor de race. Voor francorchamps zal dit helaas nog niet zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
weeral ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wohoo!! Als het geen hele weekend regent ga ik erheen
![]() Bedankt om na te vragen Fonne! |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je zo redeneert zal je niet veel koers zien op Spa ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|