![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Rallye de Wallonie - 28tem30/04/2006 - de foto's ***
Vrijdagavond op de Citadel
Er wordt in omgekeerde volgorde gestart. Dus een mooi initiatief omdat iedereen alzo ook de achterste deelnemers eens te zien krijgt. Enkele sfeerbeelden. ![]() ![]() KP2 - Crupet ![]() KP4 - Bouge ![]() ![]() KP7 - Natoye ![]() Aan het criterium - die vlak na de gewone rally start en enkel op zaterdag reden, vielen enkele interessante en spectaculaire deelnemers te bespeuren. Deze ook nog steeds op KP7. ![]() ![]() KP12 - Bouge VanParijs begint de Porsche echt goed onder de knie te krijgen. Hier ten aanval én hard. ![]() Verder nog melden dat wanneer het zonnetje scheen, het best aangenaam was, maar eens achter de wolken er een koude strakke wind stond. Ook sneeuwde het (eventjes voor 5 minuten) en was de mosterd op de laatste kp aan "het buffet" verdomde pikant. ![]() Erg mooie rally gezien. |
|
||||
|
||||
Pikant? Ik wil wel eens weten wat daarin stak, zo m'n gehemelte stond in brand.
![]() Huudo, pa en ik waren dus weer samen op stap (behalve zondag), maar dat leidt dus niet tot dezelfde foto's. En waar Huudo stopt ga ik verder. ![]() KP15 - Malonne Een show kp, geen schitterende bocht maar toch wat leuke foto's. KP17 - Naninne Iets gunstigere situatie voor foto's. KP19 - Malonne KP21 - Naninne |
|
|||
|
|||
Quote:
Er is iets aan die foto wat mij boeit maar ik weet niet juist wat precies. Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik vind het ook een prachtige foto, knap hoe die wagen zo doorkomt, precies een circuitwagen over rally baantjes.
|
||||
|
||||
Quote:
Kan er mij iemand het type en motor vertellen , en de piloten van dienst . Mvg
|
||||
|
||||
Een E90 met M3 motor van Nicolas Leune. Die reed daarvoor met de rode Z3 die nu bestuurd werd door Prinzie.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
|||
|
|||
uit 't atelier van Leune, trouwens recht tegenover Qvick