![]() |
|
|
|||
|
|||
Zou deze wagen de nieuwe Boxster-carroserie krijgen(met 996 supercup motor) of gewoon de ouderwetse zoals er nog een Boxster(Jurgen van Hover) in de Belcar rondrijdt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt mij dat Vanierschot iets heel anders van plan is dan van Hover. Vanierschot spreekt zelfs over een nieuwe challenger in GTB. Om dat ook te bereiken gaat van Hover nog heel veel moeten werken aan hun Boxster en de piloten. |
|
||||
|
||||
Dit is misschien wel een stomme vraag maar waarom neemt vanierschot geen cayman?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vorige zaterdag een foto gemaakt van de nieuwe. Maar 'k weet begot nie hoe ik die hier gepost krijg...
|
|
||||
|
||||
Quote:
kijk even je PM na
|
||||
|
||||
ad boxster
de auto zal waarschijnlijk klaar zijn voor de 24 uren mee te rijden
het is dezelfde kas van het model waardat vanhover mee rijd maar dan veel beter opgelast en een veel mooiere kooi er in en ik denk ook dat er gardebous en bumpers en lichten van een r op komen maar het gaat geen simpele opdracht zijn om de auto optimaal te krijgen, maar jurgen brengt da wel in orde ![]() Last edited by gt3 rsr; 21-06-2005 at 22:47. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
spatbord in het "autosport vlaams"
|
||||
|
||||
Je kunt ze misschien op www.imageshak.us zetten STICKERMAN
|
|
||||
|
||||
Komen er nog foto's online of komen ze op de site van ad-sport?
mvg, vince |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Sorry Autofan bedankt voor het corrigeren.
|
|
||||
|
||||
Stickerman heb je die foto's nog? Want k ben wel erg nieuwsgierig
|
|
||||
|
||||
Komen die foto's van die boxter nog online?????
Mvg, Vince |
|
||||
|
||||
Hij staat er nog thans en hij is zo mooi......
(heb geen geld meer voor fototoestelleke) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|