![]() |
|
|
||||
|
||||
Ja idd, daar heb je gelijk in! Ik denk als je een Audi TT DTM zoals Olly Brinkmann in de DSC mee gaat rijden in de Belcar laat rijden dat hij 90% van de tijd in de top 5 rijdt, als hij mechanisch geen problemen krijgt. En daar zit niet iedereen op te wachten, liever een vette brede Porsche zoals die van RTM, of van Penders ofzo(Al is 't een GTB, 't is wel zeer mooie wagen)
|
|
||||
|
||||
De Belcar heeft dringend nood aan nieuw bloed. Niemand zit te wachten op de 37e Porsche. De grote verscheidenheid in wagens en de mix tussen GT's en Touringcars is altijd een van de grote aantrekkingspunten van de Belcar geweest. Dat unieke karakter is de laatste paar jaren een beetje verdwenen. Het toelaten van DTM's, V8 Stars, JGTC's en andere silhouetteformules zou voor een nieuwe positieve input kunnen zorgen.
En het argument dat het niet logisch zou zijn dat een (DTM-) Opel een GT zou kunnen verslaan, lijkt me niet relevant. Enkele jaren geleden was er toch ook de Audi A 4 van Dubois die de GT-concurrentie (Porsche, Callaway-Corvette, Marcos LM 600) het nakijken gaf. Last edited by Baron; 16-10-2005 at 10:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() 65% GT, 35% T is voor mij de ideale mix |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=27160&cat=0
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Misschien wil TT Racing nog wat updates doorvoeren
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|