![]() |
|
|
||||
|
||||
Nog eens allemaal op tijd binnen. Er zullen er veel blij mee zijn.
In hoeverre zou de stand juist zijn? Als dat zo is doen Feryn en Wauters een mooie zaak. Ik vrees wel dat de boel niet correct is, er mankeren nog een pak rijders mi. Wie wel mooie zaken doen zijn de Waalse copiloten. Zij zijn blijkbaar de betere over de Vlaamse ![]() De eerste vlaming staat op 48, Wauters. Jammer van de opgave van Bamps en C°. Alle lof voor deze mannen, amateurs zoals weleer. Jammer dat ze het genoegen niet mogen hebben op het podium te staan aan Le Lac in Dakar. Toch proficiat, zo zouden er meer moeten zijn Last edited by fordje; 10-01-2006 at 21:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe kan die Alphand nu zo stom zijn om weer op een boom te knallen? ![]() Het verhaal van de ezel en de steen heeft hij nog nooit gehoord zekers? Ondertussen blijft het duo SAUKANS - DAMBIS uit Letland maar oprukken in het algemene klassement waar ze ondertussen al 14e! staan (net achter Henrard). Hun 4x4 heeft de naam OSC, vraag me niet wat er in steekt van motor of van welke wagen de body zou moeten zijn, toch vind ik het een apparte verschijning. Hun website: http://www.rigarrt.lv/about_rigarrt.php Ik vind het altijd prachtig dat z'n creative projecten toch succesvol kunnen zijn! (ongetwijfeld is dat de motivatie die ze bij AD hebben en zo drie jaren op rij massaal blijven investeren in hun RAV4 project... wat nu toch wel de goede kant opgaat ![]() EDIT: als je wat rondzoekt op de site van de snelle Letten zie je dat ze voor de Dakar met enkele groote Baya's hebben meegedaan. Zonder twijfel leid dit tot veel meer betrouwbaarheid en ontwikkeling in je wagen... (iets wat ze bij AD misten voor de Dakar, ze hebben die doorgedreven testen nu (wanneer de cronno liep) gedaan tijdens de 1e week van de Dakar... ![]() Last edited by Mr.Dallara; 10-01-2006 at 21:50. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het team wordt gesponserd door Mercedes, dus misschien zit er een motor van dit merk in de auto? |
|
||||
|
||||
Matthijs-Bamps ,Radiator kapot blijkbaar. Tja als je dan geen assistentietruck hebt is het snel gedaan. Zelfs met assistentie kan het slecht aflopen ( zie Loomans).
Trouwens de updates kan je vinden op http://www.dealsforwheels.org/dakar_02.htm |
|
|||
|
|||
Henrard had trouwens een beter tijd kunnen realiseren vandaag als hij niet 10 minuten te laat was vertrokken (door al het gehaast gisteren was hij vergeten te tanken)
![]() Volgens de copiloot van Henrard is de navigatie dit jaar echt geen lachterje. bron: Dakar rit 10 - Henrard wordt zot (pitstop.tv) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|