![]() |
|
|
||||
|
||||
En er zijn zowaar Belgen die Marshall zullen zijn in Bahrain...
O-N-B-E-G-R-I-J-P-E-L-I-J-K http://www.zattevrienden.be/node/32118
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Maar van de ene kant, bij een F1 wedstrijd kun je net zo goed een aap of malloot in een oranje pakje zetten. Via de toren krijg te horen op welk moment je welke vlag moet tonen. Dat kan iedere gek of zattevriend. Reden te meer om nooit meer te veschijnen bij een F1 wedstrijd ![]() Wat betreft de site zattevrienden.be ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
edit: ok, ik moet al editen, de RBR wagens zien er nog hetzelfde uit als vorig jaar, maar de SRT is toch wel héél vernieuwd, enkel het neusje doet nog denken aan de RBR wagens, voor de rest zou ik er spontaan schrik van krijgen ![]() foto's van de presentatie staan nu op www.f1-live.com teaser: ![]() Met deze livery vallen al die flapjes op de wagen precies wel minder op als bij de andere teams. Morgen eens zien of het in het daglicht ook zo is. Dat zou hem alweer een stukje mooier doen lijken.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 10-03-2006 at 01:43. |
|
||||
|
||||
Verder las ik net nog op crash.net dat er over de kwalificatie nog finaal een nieuw akkoord is bereikt:
Als je er in de kwalifs aangaat, mag je niet meer aantreden in het volgende deel vd kwalificatie moest je ervoor gekwalificeerd zijn. Ik weet niet wat ze hier mee willen bereiken, ik verschiet er echt van dat alle teams hiermee akkoord zijn gegaan. Volgens mij gaat da de actie net weer iets naar beneden halen. Ge moet wel snel gaan, maar ook weer niet over de limiet of heel uw kwalificatie kan om zeep zijn.
|
||||
|
||||
Blijkbaar ook enkele rijders die hun helmdesign wat hebben aangepast, en niet de minste: vooral die van Alonso is wel een grote wijziging, en misschien nog niet zo slecht.
Ook Michael Schumacher heeft zijn design wat aangepast, die is nog roder geworden ![]() foto's van f1racing.nl
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|