![]() |
|
|
|||
|
|||
Pons is stilgevallen op de 10de proef. Geen volledig Kronos podium dus.
|
|
||||
|
||||
stand na dag 2
1 LOEB 2 SORDO +34s 3 BENGUE +2min5s 4 GRONHOLM +2min9s 5 KOPECKY + 2min23s 6 DUVAL +3min30s lll 7 SOLBERG(peter) +3min42s 8 SARRAZIN +3min56s 9 PANIZZI +3min59s 10 STOHL +4min40s volgens mij gaat gronholm nog over bengue springen maar daar zal het wel bij blijven te hopen kan loeb nog wat scratches rijden,dan zit ik ineens goed met mijn prono.. ![]() |
|
|||
|
|||
Slecht nieuws van de rally.
http://www.rallyracc.com/2006/ing/index_prev.html |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Lees het tweede artikel over Bastuck.
|
|
|||
|
|||
De tijd van Panizzi op de proef 4 is gecorrigeerd. Hierdoor komt Panizzi terug in de buurt van de punten.
Quote:
![]() Quote:
Duval heeft trouwens nog altijd last van oververhitte remmen. In de namiddag koos hij voor een hardere compound en dit was een enorme verbetering. Last edited by gwyllion; 25-03-2006 at 22:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Oeps, niet gezien. Of beter niet zo ver gekeken. Sorry. |
|
|||
|
|||
Quote:
De winst gaat uiteraard weer naar Loeb. |
|
||||
|
||||
Een goeie rally voor Dudu denk ik! Rem problemen wat kunnen oplossen, een scrash gereden én de finisch gehaald (als 6e)! Volgens mij kan het bijna niet beter voor hem dit jaar, of er moeten echt veel toppers pech hebben...
Maar vooral Casier heeft volgens mij een stunt gedaan. Bij z'n debuut in het JWRC direct een 2e plaats! Hij heeft zelfs nog geprobeerd om Prokop (de winnaar in jwrc) te bedrijgen, maar het bleek onhaalbaar. Wat is het programma van Casier en z'n Clio supper 1600 dit jaar? een full JWRC? of een beperkt programma? Hopelijk kan hij door nog z'n resultaten wat aandacht krijgen en zo iets "forceren" voor de toekomst... Last edited by Mr.Dallara; 26-03-2006 at 16:34. |
|
|||
|
|||
Quote:
De rally van Duitsland, Turkije en GB kwamen zeker nog op zijn kalender voor dacht ik. Wie bevestigd? Mvg... |
|
||||
|
||||
Uiteraard Loeb?
Gezien het probleem dat Gronholm heeft gehad, ja. Maar zonder dat probleem zou Loeb geëindigd zijn op ca. 45 à 60 sec. Natuurlijk, "to finish first, you first have to finish", maar dit was de Focus zijn 5de rally. De Xsara draait al hoelang mee? 5 jaar? Tegen een Focus die op punt staat, kan Loeb met deze overjaarse Xsara niets beginnen. De 3 eerdere overwinningen en de kp-tijden van deze rally bewijzen dat. Ik heb het eerder al gezegd. Loeb zal nog meekunnen tot mid-seizoen. Daarna, als de Focus betrouwbaar is, zal er geen maat staan op Gronholm. Nog eentje om te volgen is Casier. Snoeihard, de nodige vijzen los om "full-throttle" te gaan waar het moet maar met genoeg verstand om de nodige raadgevingen op te volgen. Dit jaar misschien nog met een beperkt programma, maar wellicht slechts een voorbode voor de toekomst. Enige nadeel misschien: 't is een Vlaming. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|