De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 31-08-2006, 16:03
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Zo brengen Mark en Marcel ons weer tot een volgend punt op de agenda : het discrimineren van minderjarigen op een forum, dank u daarvoor
Old 31-08-2006, 17:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by joost
Bent U God?

J
Neen verre van zelfs, maar ik vraag me af of gij misschien een heilige zijt...?

In ieder geval er goed in geslaagd een thread met enkele, al dan niet terechte, vraagtekens ivm een onderwerp in 2 posts te kelderen tot iets wat de naam thread niet waardig is. Proficiat.
Reply With Quote
Old 31-08-2006, 17:34
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by joost
Wat als er hier morgen geruchten gepost worden met betrekking tot het privéleven van rijders ed?
Dan zal daar wel gepast op gereageerd worden door de admins. Er zijn in het verleden ook al berichten verwijderd geweest.

Maar wat als de zon morgen in het westen opkomt...? Wat dan? ... Om maar te zeggen dat je een probleem oplost als het zich voordoet en niet reeds op voorhand. Maar goed, zo kunnen we wel uren blijven doorgaan. Voor mij eindigt dit stukje hier.
Reply With Quote
Old 31-08-2006, 19:45
afond afond is offline
De Paddock Rookie

niet te lang discuteren zou ik zeggen..... wat zou er gebeuren als er een appart GT3 kampioenschap , in de BTCS weekends bvb, georganiseerd wordt ?
Reply With Quote
Old 31-08-2006, 19:51
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by afond
niet te lang discuteren zou ik zeggen..... wat zou er gebeuren als er een appart GT3 kampioenschap , in de BTCS weekends bvb, georganiseerd wordt ?
België lijkt mij te klein om zo'n kampioenschap te kunnen laten overleven naast de belcar. Misschien BeNeLux, in de DSC rijden toch wel wat wagens die (ev. mits wat aanpassing) in de GT3 kunnen rijden.
Old 31-08-2006, 20:17
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by doctor jozz
België lijkt mij te klein om zo'n kampioenschap te kunnen laten overleven naast de belcar. Misschien BeNeLux, in de DSC rijden toch wel wat wagens die (ev. mits wat aanpassing) in de GT3 kunnen rijden.
IDD, er komt zelfs is de laatste twee races van de DSC een Lambo Gallardo meerijden. 1 keer tijdens Spa waanneer de DSC bij de Belcar is en de finaleraces van de DSC op Assen.

http://www.supercarchallenge.nl/Show...?Nieuws_ID=521

Misschien de andere GT3 auto's van de DSC kunnen zijn:
Dodge Viper CC: http://www.supercarchallenge.nl/uplo...s/DSCF5118.jpg
Corvette Z06: http://www.supercarchallenge.nl/uplo...s/IMG_9358.jpg
Reply With Quote
Old 31-08-2006, 20:29
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Ik vraag me af of diegene die zulke geruchten verspreid wel iets afweet van de FIA GT3. ok de koersen zijn spannend maar dat komt omdat alle wagens gelijk moeten zijn. Wat gaan ze doen een Marc Duez met alle autos laten rijden en ze dan allemaal gelijk maken?

Reply With Quote
Old 31-08-2006, 20:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by marcel
een 16-jarige is tot niet meer in staat?
dan moet je maar meteen een minimumleeftijd op je forum zetten
Zeg ik dat zoiets van toepassing is op alle 16-jarige? Ken toch enkele jeugdige Paddockers die reeds op zeer jonge leeftijd weten hoe het autosportwereldje in elkaar zit. Die desbetreffende gasten leveren dan ook regelmatig een zinnige bijdrage. Mijn quote was specifiek bedoeld op de 16-jarige Jorrit van Dasselaar die de laatste tijd het forum voorziet van heel wat onzin. Althans, dat is mijn persoonlijke mening? Die mogen we anno toch nog steeds hebben?

Wat betreft geruchten, speculaties? Het kan de goede kant uitgaan, het kan de slechte kant uitgaan. Soms worden fora gebruikt om op een "slinkse " manier gebruikt om te kijken wat er leeft onder het volk.

We kunnen hier best een beetje bomen over hoe wij graag het reglement willen zien. Zo af en toe kan daar best een nuttige opmerking tussenzitten. Heeft zelfs al eens geleid tot een wijziging in bepaalde reglementen

Pijnlijke informatie over bepaalde mensen? We hebben nog steeds een trashcan. We gooien hier op De Paddock niks weg, we maken het onzichtbaar voor de algemene gebruikers Zoiets kan hoogstens een paar uur online staan.

Iets checken bij Circuit Zolder, RACB, Spa of welke instantie dan ook voor de gewone sterveling? Kans op een antwoord is zo goed als nul. Wil best namen van mensen die consequent hun mail niet beantwoorden. Geen probleem voor mij. Hou er dan wel rekening mee dat ik mijn mening jegens die bewuste mensen negatief bijstel. Afgelopen maandag een mail gestuurd naar een bepaalde persoon binnen CZ met enkele mensen in cc. Tot op geen heden antwoord. Oke, maar kijk dan niet raar op als ik volgende week de kar met stront leegkieper op een bepaalde plaats. (wees gerust, zal niet dit forum zijn )

Zo en nu lekker verder beppen over Belcar 2007 Ja, ik ben voor FIA GT3. Waarom? Simpel. Elke nationale GT-klasse, waar dan ook in Europa, mag niet verder gaan dan FIA GT3. GT1 en/of GT2 voor de internationale series. Waarom? Kijk eens naar de operationele kosten van GT1/GT2 wagens.

Een onderhoudsbeurt aan een RSR-motor is niet met goud te betalen. Bij een GT3-cup motortje is dat wel te betalen. Hoeveel seconden zitten er tussen een RSR en GT3-cup op Zolder? Niet zo heel veel............denk niet dat de bewuste gentlemen-coureur daar rouwig om is. Die ene topcoureur die hier niet mee leven kan? Jammer dan, moet ik u begeleiden naar de deur......of weet u zelf de weg naar buiten.

Als ik aan GT-racerij denk, dan denk ik aan bomvolle velden. Of die gedachte terecht is weet ik niet. Weet wel dat ik liever naar 60 wagens kijk dan naar 30. 24 uur van Zolder van 2006 een succes? Qua wedstrijd misschien wel. Economisch gezien? Een ferme financiele tegenslag! Maar liefst een daling van 25% in het aantal deelnemers. Oke, dat is maar een getal. Maar waar zien we die daling nog verder terug?

-Minder vierkante meters verhuurd in de paddock omdat het aantal teams/sponsors lager was
-Minder benzine verkocht aan de pomp
-Minder kaarten verkocht omdat de teams die thuisbleven geen gasten hebben uitgenodigd
-Minder parkeergelden
-Minder omzet aan de drank- en frietkotten. Zal zijn gevol hebben voor de pachtprijs in 2007

Oftewel een neerwaartse spiraal.................

Huidiige structuur, niet alleen seizoen 2006, laat een teruggang zien in het aantal deelnemers. We zullen hoe dan ook het roer moeten omgooien om de zaak drijvende te houden. Zal niet zeggen dat een Belcar FIA GT3 reglement de kip met de gouden eieren is maar we zullen moeten knippen in de kosten. Dan maar met "simpele GT-wagens"

Liever 60 simpele wagens als helemaal geen Zou zeggen, discusieer lekker verder
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 31-08-2006, 20:47
Luuk S's Avatar
Luuk S Luuk S is offline
De Paddock Rookie

Over God en Huudo:

Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten,
En zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon
Over mij zelf en 't al, naar rijksgeboôn
Van eigen strijd en zege, uit eigen krachten.

En als een heir van donkerwilde machten
Joelt aan mij op en valt terug, gevloôn
Voor 't heffen van mijn hand en heldere kroon:
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten.

—En tóch, zo eindloos smacht ik soms om rond
Úw overdierb're leên den arm te slaan,
En, luid uitsnikkende, met al mijn gloed

En trots en kalme glorie te vergaan
Op úwe lippen in een wilden vloed
Van kussen, waar 'k niet langer woorden vond.

Wilem Kloos 1894

Misschien is ém toch God?
Old 31-08-2006, 21:10
tommy84 tommy84 is offline
De Paddock Rookie

Sorry to ask stupid question, but my dutch is far from perfect

Are those GT3 plans only visions or do exact plans exist?

If there are already plans, what about the variety of classes?
Will there still be GT1 (like C5-R) and GT2 cars or is it just a FIA-GT3 for people who don't want to travel?

In general I'm not too keen about those plans. My first Belcar was the 1000km Nurburgring support in 2004, I constantly follow Belcar now since 2005.

And I liked the 2005 rules much more. This year is also a good year apart from Class 1, but actually I don't want it to be a GT-only series.
Cars like the GS V8 are beautiful cars and Belcar is one of the very few series where they can run.
I don't want them in VLN due to noise restrictions and DSC is not such a fine series.

I hope the bosses think well and do wise decisions, a wise decision in my eyes would be GTA, GTB, TA, TB
Old 31-08-2006, 22:37
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark
Ja, ik ben voor FIA GT3. Waarom? Simpel. Elke nationale GT-klasse, waar dan ook in Europa, mag niet verder gaan dan FIA GT3. GT1 en/of GT2 voor de internationale series. Waarom? Kijk eens naar de operationele kosten van GT1/GT2 wagens.
Het zijn nog steeds de teams die ervoor kiezen om in Klasse 1, 2 of 3 aan te treden. GLPK, SRT en Eurotech hebben er nog steeds zelf voor gekozen om in Klasse 1 met GT1 auto's gaan te rijden. Moeten wij hen daarom tegenhouden om in Belcar te komen rijden met hun GT1-materiaal?

Ik wil maar zeggen, die reglementswijziging heeft naar mijn mening vele teams tegengehouden om zich in te schrijven.

Quote:
Een onderhoudsbeurt aan een RSR-motor is niet met goud te betalen. Bij een GT3-cup motortje is dat wel te betalen. Hoeveel seconden zitten er tussen een RSR en GT3-cup op Zolder? Niet zo heel veel............denk niet dat de bewuste gentlemen-coureur daar rouwig om is. Die ene topcoureur die hier niet mee leven kan? Jammer dan, moet ik u begeleiden naar de deur......of weet u zelf de weg naar buiten.
Nou, ik wil toch CEO Racing toch niet gaan vertellen op het einde van het seizoen: "Sorry mensen, jullie twee RSR's zijn niet meer welkom. Gelieve nog twee Cupjes aan te schaffen of je enkel in te schrijven met jullie huidige Cup"

Wat ik gewoon wil zeggen is dat je naar mijn mening met dit format niet meer deelnemers gaat aantrekken. Zeker niet op korte termijn.

Quote:
Liever 60 simpele wagens als helemaal geen
Nou, ik zie toch liever 42 wagens met enkele GT1-wagens en professionele, internationale piloten erop

Ik volg tommy's mening trouwens volledig: GTA/B, TA/B leek mij het ideale format.
Quote:
Zou zeggen, discusieer lekker verder
Bij deze

PS: Ik ben slechts 14, nog jonger dus
Old 31-08-2006, 22:42
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Bling
Ik volg tommy's mening trouwens volledig: GTA/B, TA/B leek mij het ideale format.
Probleem is dat Tourisme beetje uitgestorven is. Alles is nu S2000. Je kan die wel ombouwen voor endurance (zie severich) maar een TA ga je daar nooit van maken. Je kan natuurlijk zelfs iets bouwen maar ik denk niet dat je amg verwahten dat 7 teams ineens zelf iets ineen gaan steken.

Reply With Quote
Old 31-08-2006, 22:49
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Mij zou het goed lijken de oudere generatie GT1-wagens wat voordelen te geven. Niet van die aard dat ze sneller zijn dan de Corvettes maar dat ze op z'n minst geen 3sec per ronde verliezen. Zodra er dan ook maar het minste probleem opduikt staan er dan een aantal Porsche biturbos/GT2-R ( ) en Vipers klaar om het heft in handen te nemen. Als ik me niet vergis zijn de FFSA-GT reglementen ook iets in die aard, of niet???
Old 31-08-2006, 22:53
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by doctor jozz
Mij zou het goed lijken de oudere generatie GT1-wagens wat voordelen te geven. Niet van die aard dat ze sneller zijn dan de Corvettes maar dat ze op z'n minst geen 3sec per ronde verliezen. Zodra er dan ook maar het minste probleem opduikt staan er dan een aantal Porsche biturbos/GT2-R ( ) en Vipers klaar om het heft in handen te nemen. Als ik me niet vergis zijn de FFSA-GT reglementen ook iets in die aard, of niet???
Inderdaad docter jozz!
Bij dit idee blijf ik ook nog steeds
Weet je nog mijn thread "Belcar & FFSA GT reglementen" ?
Link:http://forum.depaddock.eu/showthread...lcar+reglement
Reply With Quote
Old 31-08-2006, 22:57
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Weet je nog mijn thread "Belcar & FFSA GT reglementen" ?
Link:http://forum.depaddock.eu/showthread...lcar+reglement
Ik dacht mij al zoiets te herinneren .

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules