![]() |
|
|
||||
|
||||
Zo brengen Mark en Marcel ons weer tot een volgend punt op de agenda : het discrimineren van minderjarigen op een forum, dank u daarvoor
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
In ieder geval er goed in geslaagd een thread met enkele, al dan niet terechte, vraagtekens ivm een onderwerp in 2 posts te kelderen tot iets wat de naam thread niet waardig is. Proficiat. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wat als de zon morgen in het westen opkomt...? Wat dan? ... Om maar te zeggen dat je een probleem oplost als het zich voordoet en niet reeds op voorhand. Maar goed, zo kunnen we wel uren blijven doorgaan. Voor mij eindigt dit stukje hier. |
|
|||
|
|||
niet te lang discuteren zou ik zeggen..... wat zou er gebeuren als er een appart GT3 kampioenschap , in de BTCS weekends bvb, georganiseerd wordt ?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.supercarchallenge.nl/Show...?Nieuws_ID=521 Misschien de andere GT3 auto's van de DSC kunnen zijn: Dodge Viper CC: http://www.supercarchallenge.nl/uplo...s/DSCF5118.jpg Corvette Z06: http://www.supercarchallenge.nl/uplo...s/IMG_9358.jpg |
|
||||
|
||||
Ik vraag me af of diegene die zulke geruchten verspreid wel iets afweet van de FIA GT3. ok de koersen zijn spannend maar dat komt omdat alle wagens gelijk moeten zijn. Wat gaan ze doen een Marc Duez met alle autos laten rijden en ze dan allemaal gelijk maken?
|
||||
|
||||
Quote:
Wat betreft geruchten, speculaties? Het kan de goede kant uitgaan, het kan de slechte kant uitgaan. Soms worden fora gebruikt om op een "slinkse ![]() We kunnen hier best een beetje bomen over hoe wij graag het reglement willen zien. Zo af en toe kan daar best een nuttige opmerking tussenzitten. Heeft zelfs al eens geleid tot een wijziging in bepaalde reglementen ![]() Pijnlijke informatie over bepaalde mensen? We hebben nog steeds een trashcan. We gooien hier op De Paddock niks weg, we maken het onzichtbaar voor de algemene gebruikers ![]() Iets checken bij Circuit Zolder, RACB, Spa of welke instantie dan ook voor de gewone sterveling? Kans op een antwoord is zo goed als nul. Wil best namen van mensen die consequent hun mail niet beantwoorden. Geen probleem voor mij. Hou er dan wel rekening mee dat ik mijn mening jegens die bewuste mensen negatief bijstel. Afgelopen maandag een mail gestuurd naar een bepaalde persoon binnen CZ met enkele mensen in cc. Tot op geen heden antwoord. Oke, maar kijk dan niet raar op als ik volgende week de kar met stront leegkieper op een bepaalde plaats. (wees gerust, zal niet dit forum zijn ![]() Zo en nu lekker verder beppen over Belcar 2007 ![]() Een onderhoudsbeurt aan een RSR-motor is niet met goud te betalen. Bij een GT3-cup motortje is dat wel te betalen. Hoeveel seconden zitten er tussen een RSR en GT3-cup op Zolder? Niet zo heel veel............denk niet dat de bewuste gentlemen-coureur daar rouwig om is. Die ene topcoureur die hier niet mee leven kan? Jammer dan, moet ik u begeleiden naar de deur......of weet u zelf de weg naar buiten. Als ik aan GT-racerij denk, dan denk ik aan bomvolle velden. Of die gedachte terecht is weet ik niet. Weet wel dat ik liever naar 60 wagens kijk dan naar 30. 24 uur van Zolder van 2006 een succes? Qua wedstrijd misschien wel. Economisch gezien? Een ferme financiele tegenslag! Maar liefst een daling van 25% in het aantal deelnemers. Oke, dat is maar een getal. Maar waar zien we die daling nog verder terug? -Minder vierkante meters verhuurd in de paddock omdat het aantal teams/sponsors lager was -Minder benzine verkocht aan de pomp -Minder kaarten verkocht omdat de teams die thuisbleven geen gasten hebben uitgenodigd -Minder parkeergelden -Minder omzet aan de drank- en frietkotten. Zal zijn gevol hebben voor de pachtprijs in 2007 Oftewel een neerwaartse spiraal................. Huidiige structuur, niet alleen seizoen 2006, laat een teruggang zien in het aantal deelnemers. We zullen hoe dan ook het roer moeten omgooien om de zaak drijvende te houden. Zal niet zeggen dat een Belcar FIA GT3 reglement de kip met de gouden eieren is maar we zullen moeten knippen in de kosten. Dan maar met "simpele GT-wagens" ![]() Liever 60 simpele wagens als helemaal geen ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]() Over God en Huudo: Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten, En zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon Over mij zelf en 't al, naar rijksgeboôn Van eigen strijd en zege, uit eigen krachten. En als een heir van donkerwilde machten Joelt aan mij op en valt terug, gevloôn Voor 't heffen van mijn hand en heldere kroon: Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten. —En tóch, zo eindloos smacht ik soms om rond Úw overdierb're leên den arm te slaan, En, luid uitsnikkende, met al mijn gloed En trots en kalme glorie te vergaan Op úwe lippen in een wilden vloed Van kussen, waar 'k niet langer woorden vond. Wilem Kloos 1894 Misschien is ém toch God? ![]()
|
|||
|
|||
Sorry to ask stupid question, but my dutch is far from perfect
![]() Are those GT3 plans only visions or do exact plans exist? If there are already plans, what about the variety of classes? Will there still be GT1 (like C5-R) and GT2 cars or is it just a FIA-GT3 for people who don't want to travel? In general I'm not too keen about those plans. My first Belcar was the 1000km Nurburgring support in 2004, I constantly follow Belcar now since 2005. And I liked the 2005 rules much more. This year is also a good year apart from Class 1, but actually I don't want it to be a GT-only series. Cars like the GS V8 are beautiful cars and Belcar is one of the very few series where they can run. I don't want them in VLN due to noise restrictions and DSC is not such a fine series. I hope the bosses think well and do wise decisions, a wise decision in my eyes would be GTA, GTB, TA, TB ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil maar zeggen, die reglementswijziging heeft naar mijn mening vele teams tegengehouden om zich in te schrijven. Quote:
Wat ik gewoon wil zeggen is dat je naar mijn mening met dit format niet meer deelnemers gaat aantrekken. Zeker niet op korte termijn. Quote:
Ik volg tommy's mening trouwens volledig: GTA/B, TA/B leek mij het ideale format. Quote:
![]() PS: Ik ben slechts 14, nog jonger dus ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mij zou het goed lijken de oudere generatie GT1-wagens wat voordelen te geven. Niet van die aard dat ze sneller zijn dan de Corvettes maar dat ze op z'n minst geen 3sec per ronde verliezen. Zodra er dan ook maar het minste probleem opduikt staan er dan een aantal Porsche biturbos/GT2-R (
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Bij dit idee blijf ik ook nog steeds ![]() Weet je nog mijn thread "Belcar & FFSA GT reglementen" ? ![]() Link:http://forum.depaddock.eu/showthread...lcar+reglement |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|