![]() |
|
|
|||
|
|||
Hmm..15 april en 19 augustus de 3.5jes.
Zo te zien beide in combinatie met de Le Mans Series. |
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat RPM het gewoon gehad heeft met Zolder. |
|
||||
|
||||
Quote:
In 2005 koos men (RPM dus) ervoor om de hele bups gezamelijk te laten kwalificeren. Na verhitte discussies, waarbij Kurt Mollekens een leidende rol speelde, ging men over tot 2 kwalificatiegroepen. Nadeel van Zolder was dat men als eerste op de kalender stond. 2006 viel qua klappers mee, alleen als die gasten consequent de Villeneuve afsnijden omdat die route sneller is in het nat dan de werkelijke piste........wie is dan de schuldige? De coureurs en RPM die haar coureurs niet onder controle heeft. Wederom was Zolder de eerste op de kalender. Hoe de RACB e.e.a. heeft afgehandeld? Tot op dit moment te weinig informatie voorhanden op dat op de juiste waarde in te schatten. Zou me overigens niets verbazen als de RACB idd zwaar geblunderd heeft. Alleen raar dat RPM dan wel weer in zee gaat met diezelfde RACB tijdens de 24 uur van Spa ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb die mensen van RPM vaak bij mij in de zaak gehad en die waren heel tevreden van Zolder. Ook toen ik hun verantwoordelijke zag in Francorchamps bij de 24 uren zei die mij "hope we come to Zolder next year". Nu kan dat laatste ook met onze "wheelsburger" te maken hebben
![]() Veel ongevallen waren zeker te wijten dat de meeste rijders weinig ervaring hadden in dergelijke bolides omdat ze hun eerste raceweekend met zoveel PK reden. En ik denk dat de klappers in Francorchamps dit jaar ook niet mals waren.
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Meer tijd voor de F1 Roadshow... Wat wil dat dan zeggen? Zonta en Piquet Jr die allebei een R26 ter beschikking krijgen en maar liefst 45 minuten over CZ mogen scheuren?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat de Renault meeting op de Nurburgring op de oorspronkelijke kalender ging samenvallen met een DTM race op Hockenheim hebben ze bij Renault Sport ook blijkbaar telaat ontdekt... ![]() Vandaar na minder dan één week al versie 1.2 van de WS kalender voor 2007: ![]() 15 april - Monza - Renault V6 3.5 (samen met LMS) 22 april - Zolder - Eurocup en Megane 6 mei - Nurburgring - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 27 mei - Monte Carlo - Renault V6 3.5 (samen met GP2 en F1) 3 juni - Estoril - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 24 juni - Istanbul - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 19 august - Spa - Renault V6 3.5 (samen met LMS) 9 september - Donington - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 24 september - Le Mans o Magny Cours - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 28 oktober - Barcellona - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane Last edited by Mr.Dallara; 03-11-2006 at 21:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is er helemaal niets verandert aan de kalender hoor. Toen op 30/31 oktober de voorlopige kalender werd voorgesteld had ik meteen alles opgeschreven in mijn agenda. Toen stond de Nürburgring al op 6 mei en Estoril op 3 juni...
|
|
||||
|
||||
Op 30-10 werd op de eerste versie gepubliceerd > http://italiaracing.net/news.asp?id=...world%20series
Op 3-11 werd Estoril en Nurburgring verwisseld in de kalender > http://italiaracing.net/news.asp?id=...world%20series Dit is alvast wat ik heb gezien en dus hier had neergezet... Mss had jij van in het begin een juiste kalender ergens gezien/gekregen? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat er bij Italiaracing.net een foutje moet zijn ingeslopen. Wij op Autosport.be hadden al vanaf den beginne Nürburgring vóór Estoril en dat stond zo ook in het communiqué van Renault.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anderzijds zei Jean-Paul Mari op de remise des prix in Barcelona dat Zolder niet geschikt was om met 30 zo'n krachtige wagens over het circuit te gaan...
|
||||
|
||||
Ze rijden al jaren op Zolder en nu zou dat niet meer geschikt zijn.
Wat zal daar weer achter zitten ?! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Baguette dan toch niet bij Epsilon in 2007.
|
|