![]() |
|
|
||||
|
||||
waarom niet? als dat te doen is, zullen ze wel moeten van hun sponsors
|
||||
|
||||
New Race Festival?
![]() Daikin Racing zal terug aan de start verschynen van de Belcar Original. De uitstap naar de DSC was maar 1malig & daar zal het ook zo by blyven. Nu snap ik waarom er zo weinig buitenlanders in mee ryden. ![]() |
|
||||
|
||||
fout van me, bedoelde Spa racing festival
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Sorry hoor, maar dit vind ik onzin. Een dozijn buitenlanders in een nationaal gentlemens kampioenschap is naar mijn mening niet verkeerd.
|
|
||||
|
||||
We gaan off-topic, maar Iceman zinspeelt waarschijnlijk op de uitsluiting van de Daikin-meisjes na de eerste DSC-race tijdens het Racing Festival.
De technische reglementen van de DSC zijn voor buitenstaanders niet altijd logisch en gemakkelijk te begrijpen. Het heeft het Daikin-team in Francorchamps in ieder geval parten gespeeld. In het DSC rijden overigens wel een behoorlijk aantal buitenlanders mee. Ik vind het een leuk kampioenschap met een grote verscheidenheid aan wagens en een prachtige mix van toerwagens en GT's. Het doet me een beetje denken aan de gouden jaren van Carglass Cup en Belcar. Last edited by Baron; 13-10-2006 at 22:52. |
|
||||
|
||||
Njah, hoedat ze de "Belgen" behandelen. Om nog maar te zwygen over "Belgische" dames in de DSC.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Allez, kwist echt niet dat er zoveel meededen.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Maes-Van Rossem met Porsche biturbo van RS Racing in Belcar Last Race
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14202 Slim gezien, zonder de SRT C5-R kunnen zijn voor de 3de plaats algemeen gaan. Benieuwd of het hen gaat lukken. |
|
||||
|
||||
MSE zal de M3 Coupé dit weekend inzetten met als piloten Peter Beckers en myself
![]()
|
||||
|
||||
ai ai, den Bart weer opt circuit.
![]() ![]() Last edited by ICEMAN; 17-10-2006 at 21:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan niet komen kijken, maar hoop dat je het seizoen met een mooi resultaat kan afsluiten. Allez, er zijn toch al een paar Corvette's minder, dat scheelt weer wa plaatsen... ![]() |
|
|||
|
|||
Indien er een team foto's wenst van de laatste belcarrace ...
Stuur gewoon een mailtje naar karl@dorme.be met vermelding van team, wagennummer, etc ... en dan bezorg ik jullie deze (ook hoge resolutiefoto's voor eventueel drukwerk !). lots of pictures @ www.dorme.be Last edited by karld; 19-10-2006 at 07:56. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zo neem je het werk af van de persfotografen rond 't Circuit die ook voor enkele teams werken. Niet mooi van je! Mijn mening. Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|