![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze brengen inderdaad "enkele" uren . vroeger zonden ze altijd heel lang uit 's nachts maar dat is tegenwoordig ook al weggevallen.
|
||||
|
||||
waar kunnen we dat nu nog volgen?
vorig jaar heb ik smorgens op duitsland gezien maar ik weet nie meer welke van de drie enig idee voor een uitzending op tv dit jaar?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
thx boy
|
||||
|
||||
Groot nieuws : hou vooral de Carsport Viper nr 53 in de gaten : hij rijdt rond in Le Mans met "De Paddock" stickers op zijn spiegels!!!
Verslag van de qualifs wordt op dit moment geupload op www.misteryracing.com. Met foto's. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja, op Eurosport is de race ook te volgen maar we krijgen minder te zien dan de voorbije jaren.
vrijdag 14 juni: verslag van de kwalificaties van 20.00 - 21.00 Zaterdag 15 juni: De warm-up van 9.00 - 10.00 Dan gaan we live van 15.15 (de race start om 16.00) - 17.30 de komen we terug om 18.30-19.00 en nogmaals om 20.00-22.00 Zondag 16 juni: 9-10 15.15 - 16.30
|
||||
|
||||
Volgens mij is Sennake met heel het Paddock-gevolg de Le Mans-pitstraat ingedoken en hebben ze daar alles wat ze tegenkwamen volgestickerd
![]() |
|
||||
|
||||
Sennake, plakt er ne keer ne paar op die Audi's!
|
||||
|
||||
Quote:
die paddock alleen maar op grave bakken, ne viper, ne mega clio en ne super funcup !!! ![]() ![]() ![]() what's next: F1 ???
|
||||
|
||||
*off topic mode*
mijn F1-toets op mijn keyboard is te klein om azo ne paddocksticker op te plakken ![]() ![]() */off topic mode*
|
||||
|
||||
Marc Goossens:
Anthony Kumpen: Eric Van De Poele : Foto's by sennake Meer foto's op http://www.misteryracing.com Tevens verslag gepost van de trainingen. Have fun !!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
'k weet niet of ze er die training al ophingen bart, zijn foto's v gisteren en eergisteren. Mss dat ze er vandaag pas zijn opgehangen???
|
|
||||
|
||||
Er hangt toch gelijk iets grijs aan die spiegel?
|
|