De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-03-2006, 18:57
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Ah ok, ik dacht dat het contract met Euphony enkel vo België/Belcar was.
Old 09-03-2006, 21:34
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Op 20maart is de voorstelling van KS motor sport staat op Belcar.com. Heb je de namen al gezien ik weet al enkele die nog niet in het lijstje van de Belcar staan maar toch zullen rijden in de Belcar
Reply With Quote
Old 09-03-2006, 21:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by jeep
Op 20maart is de voorstelling van KS motor sport staat op Belcar.com. Heb je de namen al gezien ik weet al enkele die nog niet in het lijstje van de Belcar staan maar toch zullen rijden in de Belcar
Daar staat idd een hele rits namen.........de vraag is natuurlijk: Wie in de Belcar en wie in het BTCS? Gaan we toch luisteren en kijken op 20 maart
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 09-03-2006, 22:27
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Volgens mijn info WL Belcar samen met KL
Reply With Quote
Old 10-03-2006, 17:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by P De Sonville
Het wordt niet het exemplaar dat Euser in Spa plat reed. Méér info in de volgende Belcar Short News.
Bij deze:
Quote:
Wim Noorman geeft méér uitleg bij zijn keuze: “Om alle speculaties de kop in te drukken gaat het hier wel om een volledig nieuw opgebouwde Marcos LM 600 volgens de specificaties 2003”, verduidelijkt de Eurotech-baas

BSN 06
Met nog een kleine maand te gaan voor de eerste wedstrijd zitten we nu reeds op 40 wagens. Er zit lang niet zoveel "kwakkels" in de lijst zoals vorig jaar toen enkele projecten toch wel zeer vroeg wereldkundig werden gemaakt. Met nog wat presentaties in de komende weken moeten we toch dicht in de buurt van de 50 wagens komen. Iets minder dan vorig jaar maar gezien de "woelige (reglementaire ) winter" een zeer behoorlijk aantal.

Waar we eigenlijk niemand over horen is dat we maar liefst 4 door PSI gebouwde Porsche Biturbo's aan de start zien. We zijn wat verwend door al die Corvettes
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-03-2006, 10:38
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Bij deze:

Met nog een kleine maand te gaan voor de eerste wedstrijd zitten we nu reeds op 40 wagens. Er zit lang niet zoveel "kwakkels" in de lijst zoals vorig jaar toen enkele projecten toch wel zeer vroeg wereldkundig werden gemaakt. Met nog wat presentaties in de komende weken moeten we toch dicht in de buurt van de 50 wagens komen. Iets minder dan vorig jaar maar gezien de "woelige (reglementaire ) winter" een zeer behoorlijk aantal.
En ik denk dat je daar nog enkele die elk jaar wel aan de start verschijnen die hier nog niet bij staan...

- Schreurs Patrick
- Daikin Racing
- Grutman
- Ks racing
- familie Dumarey
...

en niet te vergeten Bouvy!!!
Reply With Quote
Old 11-03-2006, 11:33
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Volgens mijn info WL Belcar samen met KL
Volgens mijn info Wim L en Koen L.
Reply With Quote
Old 12-03-2006, 21:36
afond afond is offline
De Paddock Rookie

start die engelse 360 nu in klasse 2 of 3, dit lijkt me toch geen cupwagen..
Reply With Quote
Old 12-03-2006, 22:38
bandje bandje is offline
De Paddock Rookie

wat denken jullie eingenlijk over JMT, veel beloftes maar komen ze die ook na en hieveel wedstrijden gaat het weer duren.....?
Reply With Quote
Old 12-03-2006, 22:43
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Albert zijn (kiekens) op de Viper hebben namen gekregen Koen en Chris Wouters. Staat vandaag in Belang van Limburg
ad-sport albert?

een paar posts terug staat er dat koen en kris met een 996 Biturbo gaan rijden...

edit: ik heb de andere posts gelezen en begrijp de zaak nu. srry voor het misverstand.

Last edited by Supra; 12-03-2006 at 23:40.
Reply With Quote
Old 12-03-2006, 23:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by bandje
wat denken jullie eingenlijk over JMT, veel beloftes maar komen ze die ook na en hieveel wedstrijden gaat het weer duren.....?
De namen die bekend zijn gemaakt zijn in ieder geval "financieel daadkrachtige personen". Wat dat betreft een verbetering t.o.v. van voorgaande jaren met de Z3'tjes.

Quote:
Originally Posted by afond
start die engelse 360 nu in klasse 2 of 3, dit lijkt me toch geen cupwagen..
Zekerheid daarover is op het net niet te vinden. Wellicht in een volgende newsletter? In ieder geval één 360 in de Belcar
Reply With Quote
Old 14-03-2006, 20:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Weekje verder en we zitten al op 45 stuks, gaat lekker. Geloof wel dat we een aardige stijging zien in het aantal "Nederlandse autosport vluchtelingen"
Reply With Quote
Old 14-03-2006, 21:43
ZTCfan's Avatar
ZTCfan ZTCfan is offline
De Paddock Rookie

Ja ondanks het overgangsjaar lijkt het toch wééral een grand-cru jaar te gaan worden.Heeft er iemand trouwens nog iets gehoord van die Ferrari 550 maranello die was aangekondigd?De kwaliteit van de wagens gaat dit jaar denk ik toch wel enorm hoog liggen.Zo veel te beter zou ik zeggen!

Racegreetz

Last edited by ZTCfan; 14-03-2006 at 21:47.
Reply With Quote
Old 15-03-2006, 13:55
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
En ik denk dat je daar nog enkele die elk jaar wel aan de start verschijnen die hier nog niet bij staan...

- Schreurs Patrick
- Daikin Racing
- Grutman
- Ks racing
- familie Dumarey
...

en niet te vergeten Bouvy!!!

Wie heeft er al iets gehoord over de Gastines? Volgens de site van Alex Debock zijn ze nog steeds bezig met een Maranello 550GTS project bezig.
Reply With Quote
Old 15-03-2006, 18:22
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

volgens Pitstop.tv gaat Alexandra Van de Velde in BTCS de plaats innemen van Sylvie Declour op de 360 Modena.

er wordt ook de bedenking gemaakt dat de kans bestaat dat haar Daikin-team in de Belcar ook zou opteren voor een Ferrari?

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules