![]() |
|
|
View Poll Results: Wat vind je van het idee van een superpijs (waardebon)? | |||
Ik vind dit een goed idee en zal zeker meedoen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 81.82% |
Voor mij hoeft zo'n superprijs niet; ik denk ook niet dat ik zou meedoen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 18.18% |
Voters: 11. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
In principe ook aanwezig. Ben in de namiddag op Kleine Brogel maar zal vermoedelijk wel op tijd ginder geraken.
|
|
||||
|
||||
Zal er ook zijn. Een klein vraagje. Mogen de meegebrachte veto-tombolaprijzen ook 1/43 resinkits zijn?
|
|
|||
|
|||
aanwezig
|
||||
|
||||
Tuurlijk, waarom niet?
|
|
||||
|
||||
Moeten die kits motorsport gericht zijn of mogen dat ook straat wagens zijn?
Lesley |
|
||||
|
||||
Alles wat civiele modelbouw betreft is welkom hoor. Vliegtuigen en tanks liever niet.
|
|
||||
|
||||
Opgelet! Aan alle Paddockers!
Wegens onvoorziene omstandigheden moet De Kluis tijdelijk haar deuren sluiten!! Menno heeft me hiervoor een email gestuurd om ons ervan op de hoogte te brengen dat we de zaal aanstaande vrijdag niet kunnen gebruiken. Hij heeft me ook een alternatief voorstel gedaan waar we wel terecht kunnen. Het betreft een hotel-brasserie dat slechts 200m verderop ligt dan waar we gewoon zijn. Het hotel heet 'Savarin' (de link naar hun site is hier) en we zijn er welkom aanstaande vrijdag. Ik heb er ook een plannetje bijgedaan waarop je de ligging van de nieuwe locatie kan vinden in vergelijking met De Kluis: Men zegge het aub aan iedereen voort! Een ongeluk komt namelijk nooit alleen en dus is mijn PC gecrasht dit weekend, en de HD is onherstelbaar. Alle foto's van de laatste 11 jaar ben ik kwijt, maar ook al mijn email-bestanden en contacten. Anders zou ik een email gestuurd hebben naar alle Paddockers, maar nu hoop ik dat jullie me hiermee wat kunnen helpen. Ook Serge Van Bokrijck zou moeten gewaarschuwd worden, want die ging ook komen. Dus: spread the word please!!! |
|
||||
|
||||
Check!
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Check! En Serge heb ik ook gemaild hierover.
|
||||
|
||||
Uiteindelijk is alles nog in orde gekomen. Oef.
|
||||
|
||||
Check!
|
|
||||
|
||||
Ik heb vrijdag een halve dag verlof genomen om er deze keer toch zeker bij te kunnen zijn
![]() |
|
|||
|
|||
check
|
||||
|
||||
Okey... Nog 200m verder rijden dus...
![]() En Lesley ga ik dees keer nie vergeten hoor. Hij zal wat kits voor me meehebben dus heb ik een goei reden om te stoppen e... Wat krijg ik als ik Lesley mee heb? En wat als ik hem niet mee heb? Hahahah ![]()
|
|