![]() |
|
|
||||
|
||||
LOL, en alles dat grijs is is depaddock
![]() Wast maar zo... (op gebied van stickers hé manne) Volgens mij geen paddock stickers op de Viper
|
||||
|
||||
Betalen wij ons blauw aan sponsoring en dan ziet ge het niet eens
![]() Serieus, ... er zijn mensen die echt op die wijze sponsoren hé. Dan vraag ik mij af of die ooit in beeld komen? Wat zou dat trouwens kosten?
|
|||
|
|||
In beeld komen is maar een onderdeeltje van sponsoring, dat vooral voor de grote sponsors van belang is volgens mij... bedrijven sponsoren ook om aanwezig te kunnen zijn in Le Mans (beetje uit prestige misschien) en er hun zakenrelaties als VIP uit te kunnen nodigen, etc... Sommige bedrijven hebben daar meer belang bij dan dat ze goed zichtbaar zouden zijn in enkele miljoenen huiskamers, waar hun doelpubliek (andere bedrijven etc?) niet tussen zit.
|
|
||||
|
||||
We zijn gestart se.
Eerste tussenstand op de page lemans/uitslagen/tussenstanden www.misteryracing.com |
|
||||
|
||||
Regelmatige updates nu, in de gaten houden die site zouek zeggen (niet enkel tussenstanden maar ook nieuwtjes zullen worden upgedate, met tijdstip erbij.
|
|
||||
|
||||
Anthony heeft een ongeval gehad !!!
Tussenstanden as usual. |
|
||||
|
||||
Maar de Viper rijdt weer.
Vlotjes de 4.06 - 4.10 => zo reden ze voor het ongeval ook. Verder zie ik ook de strijd tussen de Vaillante en de Leader. Leader leidt momenteel met 6 seconden op de Vaillante...
|
||||
|
||||
Marc in zijn stint in 1 uur van de 14e naar de 9e plaats nu!!!!
|
|
||||
|
||||
Anthony uit de race !!! reden zie www.misteryracing.com onder lemans/nieuwtjes ik ben nu slapen tot morgen allemaal !!!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
sticker hier wel zichtbaar
http://www.lemans.org/course/aco2002...ges/Page4.html http://www.lemans.org/course/aco2002...ges/Page6.html |
|
||||
|
||||
idd maar de kleur is iet te licht vd sticker dus valt ie nie echt op :s
|
|
||||
|
||||
desalniettemin: bangelijk
|
||||
|
||||
Yep , depaddock realy went lemans this year
![]() |
|
||||
|
||||
We kunne op zen minst zeggen van "onze stickers plakte op nen auto tijdens de lemans 24hr"
![]()
|
|