![]() |
|
|
||||
|
||||
Twee op z'n minst !!!
![]()
|
|||
|
|||
Net de koper aan de lijn gehad en ik begin het te snappen.
![]() De wagen komt niet in de toren maar wel in zijn bureau. Wie pitstop.tv gelezen heeft weet dat ze in Dubai iets gaan bouwen en daar gaat hij staan. Ik denk dat ze een soort museum gaan bouwen aan het nieuwe F1 circuit. PS: Prins Hassan El Omar heeft 2 tickets verzonden om eens naar hem te komen kijken. Gelukkig zijn het bij Britisch Airways juist acties om naar ginder te gaan, anders kunnen we er nog bijleggen ![]() |
|
||||
|
||||
en wat moet het kosten om naar daar te vliegen, dan kan ak al is gaan zien of ik nog verlof krijg.
PS. anders gaan we met de vrachtwagen zoals naar zweden kan wel plezant zijn... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
En wanneer is dat geplant om daarheen te gaan en hij is dus echt verkocht om in het museum te zetten!
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Allez, dat is goed nieuws. Proficiat maat ! Volgende keer een pint op uwen account. |
|
||||
|
||||
Ondertussen staat de Volvo weer tekoop!
En je raad nooit wie hem tekoop aanbied! ![]() Quote:
Heeft Dries hem dan terug gekocht? ![]() Of is hij dan eigenlijk heel de tijd in België gebleven? ![]() ![]() Tja, in waarde zal hij in iedere geval niet gestegen zijn. En ik denk dat er nog steeds geen vraag is naar dergelijke wagens... |
|
|||
|
|||
Volgens mij gaan ze hem nog moeilijk verkocht krijgen.Misschien iets voor de sprinterscup volgend jaar.Waarom is den Driesco geband?
|
|
||||
|
||||
als ik mij niet vergis is dat op zijn eigen aanvraag gebeurd
|
|||
|
|||
Driesco is niet geband maar was mijnen naam beu
![]() Ok, voor de laatste maal den uitleg. Volvo stond klaar om te verzenden toen ze mij van de KBC belden dat er een cheque was binnengekomen vanuit England. Hassan had mij namelijk gezegd dat de wagen ging betaald worden door één van zijn Engelse firma's. Op 27 december 2004 belden ze terug van de KBC met de vraag of ik even kon langskomen naar de bank omdat ze hun twijfels hadden over de cheque. Om een lang verhaal kort te maken, slimme jongens bij de bank want je kon het met het gewone oog niet zien. In 1996 had Hassan (die helemaal niet Hassan blijkt te zijn) een wagen verkocht aan een Engelse BMW garage. Deze man heeft Hassan betaald met een Cheque. Nu, ongeveer 8 jaar later hebben die mannen dus een copij van deze cheque gemaakt, het bedrag voor de Volvo ingevuld en zo gewoon netjes naar de KBC ban k in Lokeren verzonden. Stel: dat ik Chris de opdracht zou gegeven hebben op 24/12/2004 om de Volvo te laten verschepen dan waren we alles kwijt. Door de kertsperiode was er geen haast en dat geluk hebben we gehad. Om de cheque te innen moest ik 1250 euro betalen waarbij de bank het recht heeft om 1 maand na inning de bedragen terug te vorderen moest het om een valse cheque gaan ( wat het geval was). Indien ikzelf een onderzoek wou openen kon ik dat doen maar diende ikzelf alle kosten te dragen als het vals zou zijn (wat het geval was). Via de ambassade dan nog een poging gedaan om die man zijn identiteit op te zoeken maar tevergeefs. Ik zit nog met de Volvo, maar dat is niet zo erg, wat veel erger is, is dat deze BMW garage uit Manchester bijna een flink bedrag aan zijn broek had, want er was wel dekking op de Cheque. Als de man in de bank dus niet allert was geweest, was de Volvo weg, had ik mijn centen, maar was die Engelsman vele euro's armer. Dat is dus het verhaal. Voor de rest al heel veel volk gehad me interesse todat ze horen wat het kost om er mee te rijden. Laat maar staan die handel, hij staat warm en droog, zoals goede rode wijn. OOIT komt er wel eens enen op de proppen die deze wagen aan zijn collectie wil toevoegen, zoniet blijft hij heel mooi staan. De enigste plaats waar ik hem graag zou zien staan is Volvo Vermant, en dan nog liefst in zijn toonzaal, zoals we besproken hebben met deze lieve man. Voila, iedereen tevreden, dan mag dit wat mij betreft toe. Ik op verlof in Dubai, no way. ![]() Last edited by Chauffeur; 09-11-2005 at 18:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|