![]() |
|
|
|||
|
|||
De eerste foto's van de MP4-21: http://www.f1racing.nl/nl/gallery.php?catID=1931
De sidepots zijn wel extreem breed ![]() |
|
||||
|
||||
Of de Neus is extreem smal
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mij lijken ze toch ook niet echt verkleind in oppervlakte? Maar 't zou wel kunnen natuurlijk.
De neus ja, zo meer terug als in 2004, en beetje als die van Renault vorig jaar. Opvallend tov de nieuwe Renault is toch wel de achtervleugel. McLaren vergroot de oppervlakte in het midden van de vleugel, terwijl Renault net het tegenovergestelde doet ![]() En hij heeft zijn hoorntjes toch nog behouden, de tegenstanders weze gewaarschuwd ![]() Vind het wel een mooie wagen, enkel doordat die neus zo laag komt, en die voorvleugel zo hoog moet volgens het reglement, is het zijaanzicht wel niet zo heel mooi. Maarja zolang hem maar snel is! Overmorgen komt de nieuwe Honda op de baan, daar kijk ik wel naar uit! ![]()
|
||||
|
||||
Ik verwacht veel van Honda dit jaar, vooral van de motor dan. Ze hebben immers reeds veel ervaring met V8 motoren uit Champcars en IRL.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
vandaag is trouwens de voorstelling van ferrari.. ik ben benieuwd hoe ze der gaan uitzien, waarschijnlijk niet weer zo fel het zelfde als de voorgaande jaren.. (hoop ik
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Honda heeft vanmorgen zijn nieuwe F1 voorgesteld.
Aerodynamisch is er uiteraard ook hard aan de wagen gewerkt. Maar de veranderingen tov vorig jaar zijn wel minder opvallend als bij de meeste reeds gepresenteerde wagens. Foto's staan er al op www.hondaracingf1.com Ook de livery is niet gewijzigd, dat zal iets voor volgend jaar zijn als BAT het team verlaat.
|
|||
|
|||
Wat is dat bizar ding ter hoogte van de sidepot?
![]() Ook zeer raar dat het mini vleugeltje in de neus zich enkel links bevindt en niet aan de rechterkant. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
't Is hier al vaker aangestipt : die auto's worden elk jaar lelijker.
|
||||
|
||||
Ik vind hem wel mooi. Alleen die neus is een beetje hoekig, maar dat staat hem wel.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|