![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Colsoul heeft ook al veel WK's rally's achter zijn naam, en die rijdt ook zeer regelmatig. Van den heuvel rijdt al drie seizoenen de sterren van de hemel in Nederland. 't is wat je rookie's noemt, Beco en Croes zijn dat ook niet, die rijden ook al enkele jaartjes. De enige échte "rookie" was Flagothier, die reed zijn tweede rally (en deed het niet slecht op de koprol na).
|
|||
|
|||
Bevindingen
Zatedag eventjes naar de ABR geweest en sinds lang met een goed gevoel naar huis gegaan. Zeer mooie passages van verschillende piloten gezien.
Wat me vooral bijblijft is de prachtige prestatie van Jasper van den Heuvel ![]() Mooie zege voor Larry ![]() Ook voor Bouche ![]() Ontgoocheld daarentegen ben ik over Munster ![]() ![]() ![]() De tijd van de rally-Porsches is definitief voorbij, noch Duez ![]() ![]() Speciale vermeding voor ![]() ![]() Van den Heuvel is voor mij de rookie of noemen ze dat in Nederland het broekje van de ABR 2006 met de minste ervaring in deze rally. Ik kijk al uit naar zijn volgende prestaties. Wanneer is de volgende rally weer?????????? |
|
||||
|
||||
Waarom zagen wij Bijvelds zijn Mitsu op een remorgue laden onder een donker viaduct in Verviers afgelopen zaterdag ochtend?
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Van je landgenoten moet je het hebben
![]() Maar ik vind wel dat VDHeuvel gelijk heeft hoor. |
|
||||
|
||||
Frits Van Eerd, die andere Nederlandse racer/rally rijder, vertelt in een interview, dat deze maand gepubliceerd werd in Autonews zelfs:
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
vd Heuvel
[QUOTE=kyosti],
Van den Heuvel is voor mij de rookie of noemen ze dat in Nederland het broekje van de ABR 2006 met de minste ervaring in deze rally. Is inderdaad een uitstekend piloot, staat buiten kijf, maar heeft wel +/- 14 dagen verkend in Spa, wie heeft dit nog gedaan, of gedurfd ?.En het blijft een Gr N wagen? |
|
||||
|
||||
Peter en Peter zijn geen vriendjes meer
![]() Quote:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ja hoor, het is oorlog ginder...
benieuwd hoe dit gaat aflopen. |
|
|||
|
|||
Niet echt, Pitstop heeft al een nieuw bericht staan waarin aangegeven wordt dat Dennis de Vos NIET voor Bijvelds heeft gewerkt.
Quote:
En aangezien de wagen van Van Eerd eerder ook bij Bijvelds werd geprepareerd, komt die turbo/restrictor wellicht wel bij Van Eerd vandaan. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Peter Baert wil zich moeien en iedereen begint te loeien. Waar Baert zich weeral mee bezighoudt...
![]() |
|
||||
|
||||
Onboard filmpje van Xavier Bouche met de Skoda WRC.
![]() http://www.media-sport.be/site/motor...video/site.wmv Nu heb ik een vraagje in verband met dit filmpje, op een gegeven moment rijdt Bouche op een rechte vlakke baan in zesde. Ik ben in feite nieuwsgierig wat ongeveer de snelheid is op dat stuk. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|