![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik kon het wel appreciëren dat zowel Renault als Ferrari hun "2de piloten" lieten rijden terwijl hun "kopman" er achter zat. Nu, als Schumacher via teamorders voorbij Massa gegaan zou zijn, dan zou Fisico misschien ineens ook wel "problemen" gehad kunnen hebben aan zijn wagen...
Maar het is niet gebeurd en dus ben ik daar aangenaam verrast over. Zeker als ik Todt ijverig met zijn radio-knopjes zag spelen. Voor de rest : Renault is beresterk, kan er al van een "vorentscheidung" gesproken worden? Last edited by Sennake; 19-03-2006 at 13:10. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat Renault op dit moment opnieuw de basis aan het leggen is voor een nieuwe titel. Volledig vergelijkbaar met vorig jaar.
|
|
||||
|
||||
Mooie overwinning van Renault.
Renault is zeker het te kloppen team dit jaar maar voor de rijderstitel zal het intressant worden tussen de Renault piloten volgens mij. Een duel dat zeker scherper zal zijn dan vorig jaar (best binnen 3 GP's kunnen we meer zien). McLaren & Ferrari lopen een beetje achter de zaken aan maar toch hebben ze nog redelijk wat potentieel in tegenstelling tot Honda denk ik. Honda kan niet veel scherper maar van McLaren én Ferrari die moeten, eens in Europa, toch echt gaan meespelen voor de overwinning. Want Renault wint...maar ze rijden niet de rest naar huis...
|
||||
|
||||
Quote:
En nog andere trillende onderdelen: de achtervleugel van Ferrari, bij hoge snelheden op de rechte stukken begon die toch ook wel hevig op en neer te bewegen vond ik. En nu klagen andere teams al over mogelijke flexibiliteit van de Ferrari voorvleugels ![]()
|
|||
|
|||
Ferrari zou bevestigd hebben dat ze in Melbourne andere vleugels zullen gebruiken. De andere teams hadden blijkbaar gedreigd met het indienen van een klacht mocht Ferrari de huidige vleugels blijven gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat we ons niet blind moeten staren op het resultaat van vandaag. Massa, Schumacher en Barrichello (reed op het einde quasi even snel dan MS en JB) starten achteraan, beide Williams en Raikkonen al vroeg uit koers...
Dit seizoen kan wel eens het beste in een lange tijd worden. Nu nog die domme motorregel weg en we zijn er ![]() Ik heb trouwens de eerste 10 ronden gemist ![]() ![]()
|
||||
|
||||
bij de racereacties vind ik het vreemd dat men bij Ferrari 'gematigd tevreden' lijkt. Schumacher beweert dat hij in de pits even wachtte omdat er een andere wagen aankwam, en gezien zijn startpositie is hij nog relatief tevreden met zijn finish. En Massa is zelfs uitermate blij met P5.
Raikkonen startte in Bahrein van P22 en haalde uiteindelijk nog een mooie P3. ... Ik zou niet tevreden zijn, maar dik teleurgesteld omdat je kostbare punten laat liggen. Maar goed, Schumacher staat nog op P2, gedeeld met Button, en in het constructeurskampioenschap winnen ze warempel en plaats; ze komen op gelijke hoogte met McLaren te staan. Daarom waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
ik vond het best wel een mooie race ! vooral de inhaal acties in het groepje schumacher trulli villeneuve telkens in die eerste bocht.. !! ook een mooi duel tussen liuzi en sato !
wel jammer dat schumi niet hoger is geeindigd |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt ook, bij Schumachers laatste stop moest hij inderdaad even wachten omdat een andere wagen in de pit passeerde. Da kostte hem mss 1.5 tot 2 seconden, maar dat was net genoeg om Massa te moeten laten voorbij gaan. Trouwens, met een 14e en 22e startplaats toch nog 5e en 6e worden, dat is inderdaad niet echt verkeerd denk ik zo. |
|
|||
|
|||
De race ingenieur van Fisichella, Alan Permane, stond trouwens voor de eerste keer in zijn leven op het podium. Hij moet duidelijk nog wat oefenen in het ontwijken van de champagne
![]() |
|
||||
|
||||
TOP: Giancarlo Fisichella. Perfect weekend gewoon.
FLOP: opnieuw Ferrari: op het randje af (al dan niet) valsspelen en dan nog pas vijfde en zesde worden. De aan Red Bull geleverde motoren zijn blijkbaar ook niet meer wat ze geweest zijn. |
|
||||
|
||||
och vals spelen.. als ze door de keuring van de fia geraken kan er nix illigaal aan zijn !
de 2 renaults de honda van button en de mclaren van montoya waren al van het begin vooraan de ferrari's moesten nog naar daar komen.. maarja dat is mijn mening (als schumacher fan) |
|
||||
|
||||
Ik vond Schumacher ook flop vandaag, zeker vergeleken met vorige week.
Tiens, daar heeft precies niemand van terug ! ![]()
![]() Last edited by Mario; 20-03-2006 at 09:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik was trouwens te moe van de strijk te doen tijdens de race, om maar even duidelijk te maken dat deze GP mij niet meer wist te boeien na de eerste 10 ronden. Wel ruimschoots de tijd gehad om de liveries eens goed te kunnen analyseren en daarbij vallen de sobere maar krachtige kleurstellingen het meest in de smaak: Williams, Honda, RBR. Trouwens opmerkelijk dat er geen groen meer te bespeuren is en geel maar ten dele voorkomt bij de Renaults, toch twee traditionele racekleuren. De race: Renault heeft inderdaad maar weinig van zijn betrouwbare pluimen verloren tijdens de winter. Honda met Button zitten nog steeds in hun Poulidor-rol en voor de anderen vallen er enkel kruimels te rapen. Barichello en Coulthard zullen ook dit jaar geen wereldkampioen worden, maar als er ooit een WK voor senioren komt, dan winnen zij dat gegarandeerd om beurten ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|