|
|
||||
|
||||
10 minuten geleden van achter mijn pc gejaagd door een hels kabaal.
Heb enkele fotos kunnen maken van de verkeersduivel op zijn terugweg. Was dus duidelijk enkel maar aan het rondrijden voor zijn plezier, het moet niet associaler worden! |
|
||||
|
||||
Lol . Zo wil ik ook wel van mijn pc gejaagd worden!
Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
Prachtig toch zo'n Miura
Voor de vijfde ochtend op rij kom ik op de Putsesteenweg te Bonheiden de zilverkleurige versie van deze gestrekte krachtpatser tegen Vermits het iedere dag om hetzelfde uur is, ga ik er van uit dat het ook maar een gewone werkmens is 'k Ga mij toch eens een dagske in een strandstoel langs die Putsesteenweg moeten zetten, d'er valt altijd wel iets te zien. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de parking van het werk in Mortsel een knalrode Lotus Europa zien staan.
|
|
||||
|
||||
Yessss, een AM Vantage gezien, lekker ernaar gekeken vanop een terrasje, terwijl de nederlands eigenaar zich verslikte in een ijsje aan het tafeltje naast me ...
|
|
||||
|
||||
Toen ik maandagavond naar Veerle/Laakdal reed, passeerde er op de hoofdweg aan een kruispunt een Aston Martin. Ah, dacht deze AM leek die er niet veel van kent, een DB9 (nog in een lichte 1000km roes verkerend ). De Aston ging dezelfde richting uit als ikzelf, een aan de volgende rode lichten stond ik er vlak achter. "Vantage" stond erop, dus niks DB9. Licht gaat op groen, en de Vantage vertrekt netjes zoals iedereen en kachelt rustig met het verkeer mee. Enkele kilometers verder, aan het volgende rode licht, stond de Aston als eerste en ik er nog steeds achter. Toen het op groen ging, de 3-vaks baan was volledig vrij, trok ie "iets" harder weg - enkel een acceleratieproefje tot aan de daar geldende snelheidslimiet. Mijn Peugje bleef precies ter plaatse trappelen. Bloedstollend mooie wagens is wat ze maken bij Aston Martin. Er zijn toch maar weinig GT's die in de buurt komen.
|
|
||||
|
||||
't Was omdat je bloed gestold was, dat je terplaatse bleef trappelen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
vorig weekend 2x Lotus Exige, 10 TVR Tamora (allemaal met een klein engels vlaggetje achteraan), Ferrari 360 spyder, 3x Ferrari 430,...
|
||||
|
||||
Gisteren op Zolder reed er zo'n nieuwe Mustang voorbij met een metallic grijs jasje aan
|
|
||||
|
||||
599 GTB Fiorano
Vorige week de nieuwe 599 GTB Fiorano van Ferrari ontmoet:
-->klik hier--> http://autofoto.4muller.com/599GTBfiorano.html Graag reactie wat jullie van de auto vinden!
|
||||
|
||||
Ik wist niet dat de chinezen ook al een fellali na maakten .
Ik vind het een flauw afkooksel. Vroeger vond ik de ferrari's 1 van de mooiste sportwagens. Nu zou ik dan eerder voor een aston of een lamborgini kiezen . |
|
||||
|
||||
Je hebt gwoon gelijk
Quote:
|
||||
|
||||
K-1 Attack
Ik heb deze pas geleden gefotografeerd!
--> klik hier --> http://autofoto.4muller.com/K-1attack.html
|
||||
|
||||
Quote:
Met dezelfde race versie gemaakte vw die juist dat rood autotje heeft voorbij gestoken Toch ook niet slecht voor een bijna 19jarig jongske |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|