|
|
||||
|
||||
Zo ene reed 17 aug ook op de trackday heel even, ik verwachtte een brullende V-motor maar hoorde... zacht gezoem, precies een dieseltje
|
|
||||
|
||||
Was je vergeten uw watjes uit uw oren te halen dan?
|
|
||||
|
||||
neen ik heb hem ook gezien. Er was ook een lamborghini gallardo aanwezig. De peugeots en aude opel maakte meer lawaai
|
|
||||
|
||||
Inderdaad
|
|
||||
|
||||
Laatst zag ik nog een leuke verschijning. Niet echt een exoot, maar wel zeldzaam. Een Alfa Romeo 156, maar dan in dat babyblauw dat ze de eerste jaren als kleur konden leveren. Ik zou zelf nooit voor die kleur kiezen, maar het oogt wel leuk in het verkeer.
En op de E34 ter hoogte van Turnhout werd ik laatst voorbij gestoken, nee, zeg maar voorbij gevlogen door een witte Audi TT met Duitse platen beginnende met IN, waarschijnlijk een auto van de Audi-fabrieken zelf. Op zich niets bijzonders, maar deze TT zag er wel héél dik uit en had (voor zover ik kon zien, hij ging echt snel) zilverkleurige spiegels. Zou dit een testwagen voor een S-versie van de TT kunnen zijn?
|
|||
|
|||
Gisteren kwam ik van een weekendje zee terug en op de E40 net voor afrit Wetteren zag ik plots in mijn spiegel een beest van een Mercedes op linker vak. Twee keer gekeken en ja hoor, een SLR. Wat ingehouden zodat hij naast mij reed. Prachtige wagen, wat een bak, wat een motorkap!!
Er zat een oudere man in, leek verdacht veel op Paul Frère, kan dit? Zijn nummerplaat: 'SLR-002'
|
||||
|
||||
gisteren voor mijn deur parkeerde zich een corvette c5 mja die had ik hier nog nooit gezien in men straat
|
|
||||
|
||||
Bij ons op de firmaparking staat geregeld een C5. Zou eens moeten te weten komen van wie
|
|
||||
|
||||
Een foto zegt meer dan 1000 woorden... Bentley Continental SC van over de plas, gespot op de E40 thv Flanders Expo in Gent
B |
|
||||
|
||||
Donderdag opweg naar school: een mooie zwart DB8 draait komt net voor ons de hoofdweg opgedraaid. En toen was m nogal snel weg !
|
|||
|
|||
Wat is een DB8??
Als het een Aston was is het of een DB9 of een V8 Vantage...
|
||||
|
||||
Quote:
Op sommige sites refereert men dan weer wel naar de Vantage, wanneer ze het over de DB8 hebben. Maar eigenlijk is de benaming 'DB8' er nooit officieel doorgekomen. |
|
||||
|
||||
Dit weekend reed ik weer eens rustig door het centrum van Bolderberg, maar op nog geen minuut tijd werd ik wakker gemaakt door eerst een Mercedes SLR en daarna een AM Vantage.
Grtz
|
||||
|
||||
Ik heb vorige week in hartje Brussel een PGO Cévennes gezien.
Ik wist niet dat het bestond en keek er wel raar van op.
|
|||
|
|||
Nieuw model M3 (den E92) gisteren tegengekomen in Hoeselt.
Draaide net voor me een vierbaansweg op. Daarna alleen nog in de verte zien verdwijnen ondanks verdienstelijke inspanningen met een S2000 om aan te klampen.
|