![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() P.S. Heb je de dvd al eens kunnen bekijken ? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Jij lag waarschijnlijk gewoon "strijk", maar kom, het evolueert hier naar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() OT of niet, wat is er verkeerd aan strijken en tegelijk een GP bekijken ? Ik doe dat wel meer, strijken en intussen naar iets op tv kijken dat me interesseert (documentaires, of iets i.v.m. auto- of motorsport, geen films). De strijkplank staat dan zo gepositioneerd dat ze niemand hindert of het zicht op het scherm ontneemt.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Indien het een superspannende GP was geweest, zou ik niet veel gestreken hebben, maar gisteren was het vrij saai, dus ging het wel redelijk vooruit. Ons strijkijzer maakt gelukkig niet zoveel lawaai ![]() Maar nu zijn we echt wel afgedwaald ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Eerlijkheidshalve wil ik toch vermelden dat er bij deze GP van Maleisië enig time management is komen kijken. Tijdens de GP heb me eindelijk nog eens op een koersfiets gewaagd terwijl de videorecorder zijn werk deed. Na een verkwikkende douche ben ik aan het videostrijken begonnen waarbij de video soms in fast forward en het strijkijzer in bij momenten slow motion werd gezet ![]() En als er nu nog iemand iets zinnigs over de GP van Maleisië kwijt wil, 'k zou zeggen, ge moet u niet inhouden ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|