![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik breng alleszins mijn parapluke mee zondag. Zaterdag zit er helaas niet in wegens de verkiezingen... Tis een beetje ver (en onnozel) om op en af te rijden... |
|
|||
|
|||
Quote:
Nieuwe regenjas ligt hier ook al klaar ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Niet meerijden en zo de tittel voor 99% zeker laten schieten in Klasse3? Of word er een andere First Porsche boven gehaalt voor Haane en Co? Komen er dan 2 of 3 First wagens aan de start komende zondag? |
|
|||
|
|||
Quote:
haane, Meert komen zeker aan de start zondag met een prorsche. |
|
|||
|
|||
kelly en peter van delm staan hun zitje af aan haane en meert.. de 2 de wagen is voor dirk van rompuy en frank belien..
|
|
||||
|
||||
Ik heb gezegd: als het geen heel weekend regent hé... een plensbui in Spa is altijd te verwachten en ook niet zo erg hé!
![]() Ik heb wel een regenloos spa-bezoek achter de rug. Vrijdag tijdens de trainingen voor 6 Hours of Spa ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
het weer:
Saturday, Oct 7 A morning shower possible; otherwise, intervals of clouds and sunshine High: 12° C RealFeel: 12° C Sunday, Oct 8 Sunshine and patchy clouds High: 16° C RealFeel: 13° C
|
|||
|
|||
Ik weet niet van wie dit verhaal komt maar Dirk zal samen met Verbist rijden en niet met Belien.
Op voorhand was afgesproken dat François Verbist de twee laatste races op de 53 zou rijden, in Spa samen met Dirk en in Zolder samen met mij. Aan dit gegeven veranderd niets. Voor mij was het dan de bedoeling om in Spa samen met Van Delm op de wagen van vorig jaar te rijden, onze 3de Porsche en Dirk zal dan in Zolder met Van Delm op de wagen van vorig jaar rijden. Oplossing momenteel: ik sta mijn plek af omdat het klassekampioenschap voor beide wagen véél belangrijker is dan het ladieskampioenschap dus Dirk met Verbist op de 53 en Haanne en Meert op de Porsche van vorig jaar. In Zolder zal de wagen terug klaar zijn en bemannen Haanne en Meert terug hun Porsche, Verbist-Jamers op de 53 en Dirk en Van Delm op het 3de exemplaar. |
|
||||
|
||||
Gratis tickets bij Ricoh: http://www.ricoh.be/nl/about_ricoh/n...0905news.xhtml
en www.race-rally.be http://www.race-rally.be/2006/rf2006/default.asp Met vriendelijke groeten Last edited by BMW Beliën; 05-10-2006 at 14:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Uit de preview van GLPK:
Quote:
-1280kg??? Ik hoorde in het begin van het jaar een team klagen dat als ze boven de 1300kg uitkwamen, Michelin geen veiligheid van de banden meer kon garanderen. Wel als ze op het podium terecht komen dan zitten ze aan hun 1300kg. Gaan we naar Indianapolis 2005-toestanden gaan???
Last edited by GT2-R; 05-10-2006 at 22:33. |
|
||||
|
||||
Ik vind de timing weer erg overladen. Qualy2 voor de belcar om 9u45. Dat is direct na de F1 morgenvroeg vertrekken.
|
||||
|
||||
dat is nu toch het toppunt? moeten ze hun schema misschien aanpassen aan wat je op TV kan zien? racen tijdens de reclame door misschien?
|
|