![]() |
|
|
||||
|
||||
De vraag die ik me dan weer stel is: als er overal GT3 kampioenschappen gaan zijn, wie gaat dan geïnteresseerd zijn om in elkaar kampioenschap te komen rijden? Voor sponsors minder interessant (Belcar sponsors zijn toch meestal lokale firma's die exposure zoeken in eigen land). Transportkost voor een GT1 of GT3 blijft ook hetzelfde.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Transportkosten uit Duitsland bijvoorbeeld zal ook niet zo heel veel verschil uitmaken. Daarbij, wij hebben een groot voordeel met onze centrale ligging. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Overal FIA GT3? Dat heeft wel zo'n zijn voordelen. Stel dat je nu als Belgische directeur eens graag wilt racen op Monza of als Engelse zakenman op Spa. Is een stuk makkelijker nu, met het eigen voertuig van hot naar her. Als ze Spa niet al teveel verminken tijdens de winter dan kon het weleens zeer druk worden tijdens de 2 Belcar-races in Spa. De Engelsen zijn maf van Spa (zie bijvoorbeeld a.s weekend). Teams zijn ook in staat om makkelijker duo-programma's af te werken. Zie het voorbeeld van SRT en PSI m.b.t. Belcar/FFSA GT.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat men van die GT3 een aparte klasse binnen de bestaande Belcar wil maken, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar alleen GT3's toelaten en al de rest overboord gooien, zou wel de meest stupiede beslissing zijn uit de geschiedenis van het kampioenschap. |
|
||||
|
||||
Klasse 1 en/of klasse 2 zullen wel op 2 tot 3 jaar tijd uitgefaseerd worden. ............ Knijpen en kilo's erbij smijten, iets in die trant.
Wat betreft de Stealth / Viper, die zitten sowieso op het einde van hun levensduur qua homologatie. Die Mosler bouw je om naar FIA GT3 ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Stel je voor dat het nu eens dat fia-gt 3 regelement zou worden... Al iemand gedacht hoe men aan een stuk of 40 nieuwe van die wagens gaat geraken, niet te vergeten dat engeland er misschien ook nog eens dertig nodig heeft en duitsland dan ook nog eens dertig hé, want heel europa zou in die klasse rijden volgens het ideaal??? En dan spreek ik nog niet over de prijs, deze auto's verdubbelen van nieuwprijs, en tweedehands gaan er echt niet veel rij komen... A ja en waar gaan alle huidige teams hun wagens van afgelopen jaar slijten... alle gt1 en gt2 plots allemaal te koop... allemaal DSC of rhino gt??? Ik denk echt niet dat je volgend jaar in de Belcar dan nog 20 auto's zal zien...
Ik weet heel mooi voorstel, vind ikzelf ook, maar haalbaar?????? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De aanvoer van nieuwe wagens zie ik niet als een probleem, dat is nog het minste probleem. De 2de-hands waarde van Klasse 1 wagens is anders wel een pijnpunt
![]() Quote:
|
||||
|
||||
[QUOTE=Mark]De aanvoer van nieuwe wagens zie ik niet als een probleem, dat is nog het minste probleem. QUOTE]
Mark hou me op de hoogte als je ergens een occasie'tje van een DBRS 9 of een Z0-6 tegenkomt... Want voor een nieuwe heb ik reeds geïformeerd, onbetaalbaar... Tenzij we allemaal een 997 super cup op de kop tikken... Betaalbaar, en weldra komen er enkele vrij waarschijnlijk omdat zij al in enkele landen als cup rondrijden... Maar dan krijgen we hier weer het gezaag... De Belcar is een porsche cup... En neem van mij aan er gaan er veel komen, want die 997 is betaalbaar, betrouwbaar, vindbaar, en nog serieus snel ook... |
|
||||
|
||||
Quote:
Als er zowiezo geen diversiteit zit in het startverld, is er voor mij ook niks aan. Dan kan je zo goed naar de Porsche Supercup gaan kijken. |
|
||||
|
||||
Quote:
In het EK/WK? zit het natuurlijk wel anders dat er X aantal teams zijn die dan 3? wagens per merk verhuren. Dus iedereen in de FIA GT3 huurt een wagen of koopt zich in... De teams schrijven dan de boel zelf af op X aantal jaren met of zonder (extra) financiële steun van de constructeur... In de Belcar is het natuurlijk anders, het meerendeel van de piloten koopt -al dan niet samen- een wagen en schrijft hem dus zelf af... FIA GT3 is goed, maar maak het dan zo divers als in het WK FIA GT3 in 2006 én hou er nog de GT2 bij ook aub. Klasse1/GT1 moeten maar in Senegal een kampioenschap oprichten ![]() Last edited by Mr.Dallara; 21-09-2006 at 21:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoor toch andere plannen bij Belgian Racing.
|
|