![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Voorlopig valt Van Lagen inderdaad tegen, echter om hem na 1 weekend al te ontslaan gaat ver. Zoals Mark al zegt lijkt me er dan meer aan de hand te zijn.
|
|
||||
|
||||
Vandaag dit artikel (http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007...6_3022_164.php) gelezen over de sterke 2de race van Maassen van P30 naar P17. Dat ziet er goed uit
![]() Todat je gewoon de uitslag bekijkt ![]() Als ik dan lees: "Gelukkig heb ik me vanuit een kansloze heb ik me naar voren weten te knokken" kan ik moeilijk een glimlach onderdrukken ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Men schijnt in de aanloop naar het seizoen, tijdens de tests, al moeizaam met Van Lagen te hebben samengewerkt. Volgens een insider vond het team dat Jaap wel erg veel tijd doorbracht in de grindbak. Wellicht is er destijds al een waarschuwing afgegeven.. Iemand al iets vanuit het kamp Van Lagen gehoord?
Wat betreft X4; Inderdaad: promotie in de goede zin van het woord. Het is ook niet voor niets DDL die dit schrijft. De krant deelt dezelfde roots als de coureur. Men WIL het daar zo schrijven, omdat men het er zo WIL lezen.. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals verwacht word de Turkse round vervangen door een Spaans/Portugees weekend... In het weekend van 24 juni zullen de WSbR dus -99% zeker- Estoril of Valencia aandoen... Bron: italiaracing.net Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik concludeer er vooral één ding uit: het niveau van piloten én teams was nooit eerder zo hoog en professioneel als nu. Jaap mag nog zoveel betaald hebben als nodig is voor z'n seizoen bij Comtec, als je z'n prestatie's volgde vanaf de eerste winter testen eind vorig jaar, is het nooit veel soeps geweest. Het ging van kwaad naar erger en iedere keer haalde hij wel een ander verhaal boven... Met alle respect voor Jaap, maar Comtec heeft de enige goeie beslissing gemaakt... (PS: om te weten wie de nieuwe man word bij Comtec moeten we niet lang wachten, er zijn nl. volgende week in Magny-Cours collectieve testen...) Last edited by Mr.Dallara; 18-04-2007 at 15:56. |
|
||||
|
||||
Komen de 3.5 nu eigenlijk naar zolder. Staan niet op het programma maar ik heb gehoord op tv dat ze wel komen. Hoe zit dat nu eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jaap voldoet gewoon niet aan de verwachtingen, punt uit! Het niveau is nu eenmaal zeeeeer hoog én de concurentie is moordend in de top 15, als je dan als teambaas van een team als Carlin, Victory, Draco, Comtec, KTR,enz... dan niet ingrijpt en de zaken laat gebeuren, ben je volgens mij verkeerd bezig... Quote:
![]() Hij is nog steeds wat hij altijd is geweest... ![]() In de achterhoede leek het in bijde race's in Monza wel een crash festival (piloten die in de 1e chicane alles stuk reden wat er stuk te rijden was doordat hun banden en vooral remmen koud waren na een restart na safety car...) Zo is het natuurlijk makkelijk om te stellen dat je 10 plaatsen hebt goedgemaakt tijdens een race... ![]() Xavier zat op men vlucht zondag avond richting België (Ik schrok me een bult dat hij een Belgisch paspoort had!), hij leek me niet echt gelukkig over z'n Monza weekend. Last edited by Mr.Dallara; 18-04-2007 at 16:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
De 3.5 had het voorbije in Monza hun eerste weekend en volgende maand hebben ze hun 2e meeting op de Nurburgring. Voor alle duidelijkheid, hier nog eens de kalender voor 2007: 15 april - Monza - Renault V6 3.5 (samen met LMS) 22 april - Zolder - Eurocup en Megane 6 mei - Nurburgring - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 27 mei - Monte Carlo - Renault V6 3.5 (samen met GP2 en F1) 24 juni - Estoril of Valencia - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 15 juli - Hungaroring - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 19 august - Spa - Renault V6 3.5 (samen met LMS) 9 september - Donington - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 24 september - Magny Cours - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane 28 oktober - Barcellona - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Miljaar - spijtig dat de datum van Istanbul behouden blijft.....
|
||||
|
||||
Vandaag en morgen zijn het collectieve testen in Magny-Cours van de FR 3.5, dus gaan we snel weten wie het zitje van Jaap van Lagen heeft ingepalmt bij het engelse Comtec...
Fortec zal maar met één wagen rijden in Frankrijk, Richard Philippe mag nog niet racen van de dokter na z'n bewogen Monza weekend... Quote:
|
|
||||
|
||||
En wat te verwachten viel....(En vooral te begrijpen valt...)
Quote:
|
||||
|
||||
Jaap van Lagen krijgt nog een kans van Comtec... (bron: italiaracing)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|