De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-04-2007, 18:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Verbaasd me wel...maar anderzijds reed Jaap wel erg slecht dit week-end...

Respect voor Comtec dat ze zo'n belissing durven nemen.
Kan me onmogelijk voorstellen dat dit de werkelijke reden is, er kleven nogal wat Nederlandse stickers op die wagens
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-04-2007, 19:26
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Voorlopig valt Van Lagen inderdaad tegen, echter om hem na 1 weekend al te ontslaan gaat ver. Zoals Mark al zegt lijkt me er dan meer aan de hand te zijn.
Reply With Quote
Old 16-04-2007, 19:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Vandaag dit artikel (http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007...6_3022_164.php) gelezen over de sterke 2de race van Maassen van P30 naar P17. Dat ziet er goed uit

Todat je gewoon de uitslag bekijkt De nr's 21 t/m 30 zijn uitgevallen...........die plaatsen heb je makkelijk gewonnen lijkt me. Op de baan blijven en je gaat vooruit in de stand. De nr's 18, 19 en 20 heeft ie op papier dan wel ingehaald, echter als je naar hun snelste tijden kijkt kan ik me zo voorstellen dat die gasten wat problemen onderweg hebben gehad. Zijn snelste ronde in race 2 is de traagste van allemaal!

Als ik dan lees: "Gelukkig heb ik me vanuit een kansloze heb ik me naar voren weten te knokken" kan ik moeilijk een glimlach onderdrukken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-04-2007, 19:53
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Vandaag dit artikel (http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007...6_3022_164.php) gelezen over de sterke 2de race van Maassen van P30 naar P17. Dat ziet er goed uit

Todat je gewoon de uitslag bekijkt De nr's 21 t/m 30 zijn uitgevallen...........die plaatsen heb je makkelijk gewonnen lijkt me. Op de baan blijven en je gaat vooruit in de stand. De nr's 18, 19 en 20 heeft ie op papier dan wel ingehaald, echter als je naar hun snelste tijden kijkt kan ik me zo voorstellen dat die gasten wat problemen onderweg hebben gehad. Zijn snelste ronde in race 2 is de traagste van allemaal!

Als ik dan lees: "Gelukkig heb ik me vanuit een kansloze heb ik me naar voren weten te knokken" kan ik moeilijk een glimlach onderdrukken
Je bent bescheiden of je bent het niet..
Old 17-04-2007, 08:56
Jeronimo's Avatar
Jeronimo Jeronimo is offline
De Paddock Rookie

Men schijnt in de aanloop naar het seizoen, tijdens de tests, al moeizaam met Van Lagen te hebben samengewerkt. Volgens een insider vond het team dat Jaap wel erg veel tijd doorbracht in de grindbak. Wellicht is er destijds al een waarschuwing afgegeven.. Iemand al iets vanuit het kamp Van Lagen gehoord?
Wat betreft X4; Inderdaad: promotie in de goede zin van het woord. Het is ook niet voor niets DDL die dit schrijft. De krant deelt dezelfde roots als de coureur. Men WIL het daar zo schrijven, omdat men het er zo WIL lezen.. Ach, ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel; wie weet kan hij straks na een weekend of twee extra racen wel aanhaken en zien we hem nog wel leuke dingen doen.
Reply With Quote
Old 18-04-2007, 15:43
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Istanbul annulé!

Le meeting dIstanbul annulé Initialement programmé les 23 et 24 juin, le meeting dIstanbul est annulé. Le Comité d'Organisation des World Series by Renault communiquera dans les jours à venir la date et le lieu du meeting de remplacement.

uit de WSR newsletter...

Zoals verwacht word de Turkse round vervangen door een Spaans/Portugees weekend... In het weekend van 24 juni zullen de WSbR dus -99% zeker- Estoril of Valencia aandoen...

Bron: italiaracing.net

Quote:
Estoril o Valencia al posto di Istanbul

Dovrebbero essere i circuiti di Estoril o Valencia a sostituire la prova del campionato World Series by Renault che è stata cancellata a Istanbul. Difficilmente verrà mantenuta la data del 24 giugno. Resta quindi da trovare la giusta collocazione in quanto occorre evitare le concomitanze tra la Eurocup di F.Renault 2.0 e i campionati nazionali della categoria.
Old 18-04-2007, 15:50
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Quote:
Volgens italiaracing.net is Jaap Van Lagen ontslagen bij comtec voor het slecht presteren tijdens de wedstrijden in Monza, afgelopen weekend.
Verbaasd me wel...maar anderzijds reed Jaap wel erg slecht dit week-end...

Respect voor Comtec dat ze zo'n belissing durven nemen.
Tja, het is natuurlijk een oneindige discutie wat betreft het al dan niet terecht "wippen" van Jaap bij Comtec...
Ik concludeer er vooral één ding uit: het niveau van piloten én teams was nooit eerder zo hoog en professioneel als nu.

Jaap mag nog zoveel betaald hebben als nodig is voor z'n seizoen bij Comtec, als je z'n prestatie's volgde vanaf de eerste winter testen eind vorig jaar, is het nooit veel soeps geweest. Het ging van kwaad naar erger en iedere keer haalde hij wel een ander verhaal boven...
Met alle respect voor Jaap, maar Comtec heeft de enige goeie beslissing gemaakt...

(PS: om te weten wie de nieuwe man word bij Comtec moeten we niet lang wachten, er zijn nl. volgende week in Magny-Cours collectieve testen...)

Last edited by Mr.Dallara; 18-04-2007 at 15:56.
Reply With Quote
Old 18-04-2007, 16:02
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Komen de 3.5 nu eigenlijk naar zolder. Staan niet op het programma maar ik heb gehoord op tv dat ze wel komen. Hoe zit dat nu eigenlijk?
Old 18-04-2007, 16:11
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Kan me onmogelijk voorstellen dat dit de werkelijke reden is, er kleven nogal wat Nederlandse stickers op die wagens
Alles kan natuurlijk, maar ik durf er bijna men kop op te zetten dat centen nog maar iets te maken hebben met dit verhaal...
Jaap voldoet gewoon niet aan de verwachtingen, punt uit!
Het niveau is nu eenmaal zeeeeer hoog én de concurentie is moordend in de top 15, als je dan als teambaas van een team als Carlin, Victory, Draco, Comtec, KTR,enz... dan niet ingrijpt en de zaken laat gebeuren, ben je volgens mij verkeerd bezig...

Quote:

Pff, jullie gaan toch niet twijfelen aan de kwaliteiten van Maassen zekers?
Hij is nog steeds wat hij altijd is geweest...
In de achterhoede leek het in bijde race's in Monza wel een crash festival (piloten die in de 1e chicane alles stuk reden wat er stuk te rijden was doordat hun banden en vooral remmen koud waren na een restart na safety car...)
Zo is het natuurlijk makkelijk om te stellen dat je 10 plaatsen hebt goedgemaakt tijdens een race...
Xavier zat op men vlucht zondag avond richting België (Ik schrok me een bult dat hij een Belgisch paspoort had!), hij leek me niet echt gelukkig over z'n Monza weekend.

Last edited by Mr.Dallara; 18-04-2007 at 16:13.
Reply With Quote
Old 18-04-2007, 16:22
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Komen de 3.5 nu eigenlijk naar zolder. Staan niet op het programma maar ik heb gehoord op tv dat ze wel komen. Hoe zit dat nu eigenlijk?
GEEN FR 3.5 IN ZOLDER!

De 3.5 had het voorbije in Monza hun eerste weekend en volgende maand hebben ze hun 2e meeting op de Nurburgring.

Voor alle duidelijkheid, hier nog eens de kalender voor 2007:
15 april - Monza - Renault V6 3.5 (samen met LMS)
22 april - Zolder - Eurocup en Megane
6 mei - Nurburgring - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane
27 mei - Monte Carlo - Renault V6 3.5 (samen met GP2 en F1)
24 juni - Estoril of Valencia - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane
15 juli - Hungaroring - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane
19 august - Spa - Renault V6 3.5 (samen met LMS)
9 september - Donington - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane
24 september - Magny Cours - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane
28 oktober - Barcellona - Renault V6 3.5, Eurocup en Megane
Old 18-04-2007, 16:32
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by
[B
19 august - Spa - Renault V6 3.5[/B] (samen met LMS)
Daar spa heeft ze wel en zolder niet. jammer!
Old 18-04-2007, 17:27
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Miljaar - spijtig dat de datum van Istanbul behouden blijft.....
Reply With Quote
Old 25-04-2007, 10:42
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Vandaag en morgen zijn het collectieve testen in Magny-Cours van de FR 3.5, dus gaan we snel weten wie het zitje van Jaap van Lagen heeft ingepalmt bij het engelse Comtec...

Fortec zal maar met één wagen rijden in Frankrijk, Richard Philippe mag nog niet racen van de dokter na z'n bewogen Monza weekend...

Quote:
Richard Philippe to miss Magny-Cours test

Injured with a double fracture of the hand (metacarpus for the connoisseurs) after crashing at Monza, young Richard Philippe (Fortec Motorsport) will be unable to take part in collective testing this week. But he hopes to have recovered in time for the Nürburgring meeting.
http://www.italiaracing.net/notizia.asp?id=14637&cat=5
Old 25-04-2007, 13:03
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

En wat te verwachten viel....(En vooral te begrijpen valt...)

Quote:
Comme on pouvait le craindre après le premier week-end des World Series by Renault sur le circuit de Zolder, notre jeune espoir Maxime Soulet a décidé de ne pas poursuivre l'aventure du Renault Mégane Trophy en compagnie du Thierry Boutsen Racing. "Les changements de règlement juste avant le week-end de Zolder ont complètement faussé la donne, et il est désormais impossible, pour un équipage de deux pilotes, d'espérer remporter la course", commente Max. "Dans ces conditions, inutile de dépenser de l'argent pour rien, ou si peu.

Bron: Turbomagzine
Reply With Quote
Old 25-04-2007, 18:02
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Jaap van Lagen krijgt nog een kans van Comtec... (bron: italiaracing)
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules