View Single Post
Old 14-01-2006, 20:42
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by kartboyke
Ik weet misschien een oplossing, misschien kan je over die 800km dat ze moeten rijden elke dag, overal marshalls zetten.
En linten spannen waar de gevarenzones zijn hé, in de woestijn is dit natuurlijk heel makkelijk, je ziet steeds tot aan de horizon, tenzij er een duin tussen zit.
Ze rijden in the middle of nowhere, en als ze in een dorpje komen, dan moeten ze hun snelheid verlagen, trouwens, er is dit jaar nog geen, of bijna geen snelheidsovertreding geweest in zo'n dorpje.
Ik denk gewoon dat sommigen hier op het forum hunzelf geen echte autosportfan of supporter kunnen of mogen noemen.
Ten eerste, misschien is dat nog niet zo gek. Tenslotte is dat ook wat we in Europa gedaan hebben toen racen op de openbare weg teveel levens eiste: het circuit inkorten en afzetten. Ten tweede is dat niet wat ik bedoelde: ik klaag enkel het feit aan dat er in de Dakar wel zeer licht over een dodelijk ongeval gegaan wordt: op Pitstop.tv (no offense, voor de rest een zeer goeie site) geen woord over de dood van de twee toeschouwers, en op dit forum ook niet, behalve een nogal egoïstische "wauw, dit gaat ons imago schaden". En als het feit dat ik er een probleem mee heb dat er in een 'sportwedstrijd' op twee dagen tijd evenveel kinderen omkomen maakt dat ik geen autosportliefhebber ben, so be it, maar dat zegt dan meer over de mensen die jij wél als liefhebber ziet dan over mij...
Reply With Quote