![]() |
|
|
||||
|
||||
F1-demo in Zolder
Er viel me bij het bekijken van de foto van F1 in Zolder iets op.
Heeft Renault met een dichtgeknepen lucht-inlaat gereden, of is dit een nieuwe mode de laatste jaren? Dit is toch een V10? Vond hem trouwens minder lawaai maken dan de FR3.5, of ben ik de enige... ![]()
|
||||
|
||||
Ik meende ook een V10 geluid te horen ipv een V8 tijdens de demo.
![]() |
|
|||
|
|||
Ben van het weekend naar de Grand-Prix van Europa geweest en eerlijk gezegd hoorde ik niet veel verschil tussen de STR-V10 en de andere teams met hun V8-motoren.
|
|
||||
|
||||
was ook op de GP van Europa - vond de V8's toch een pak minder sexy klinken dan een V10
|
||||
|
||||
Op de demo in Zolder was het de wagen van vorig jaar, dus er zat wel degelijk een V-10 in.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Renault F1 demo in Zolder was wel degelijk een V10 van vorig jaar.
Ze gaan bij Renault waarschijnlijk niet riskeren een van hun nieuwe V8 motoren in de soep te draaien door demo rondjes en burn outs te doen.
|
||||
|
||||
maar het chassis is toch een 2006 dan
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dat was weldegelijk een 2006 chassis, daar ben ik feitelijk helemaal zeker van
|
|
||||
|
||||
2005 chassis zenne.
F1 op de world series (foto van onze goeie vriend corvetteboyke) ![]() renault van 2006 ![]() sidepods en neus zijn volledig anders
|
|