![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Belcar Technisch Reglement 2006
Hopelijk geen dubbele post, maar toen ik daarnet naar belcar.com ging kijken, stond het reglement er nog niet en nu dus wel. Tenzij ik erover had gekeken.
![]() Hier is de link: http://www.belcar.com/belcar2005/dub...02006%20NL.pdf Greetz, Belle |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Appendix 1: Restrictoren voor atmoferische motoren Appendix 2: Restrictotren voor drukgevulde motoren
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 12-12-2005 at 12:06. |
#3
|
||||
|
||||
Koolstof remmen in klasse gt1; zou dat niet voor glpk zijn zodat ze met dezelfde auto fia gt en belcar kunnen rijden???
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Zo te zien is er gisteren niet veel nieuws verteld op de voorlichtingsavond in Zolder, of is niemand daar geweest en zat de organisatie daar alleen aan dat tafeltje !?!
__________________
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt..... Last edited by El Torro; 16-12-2005 at 22:01. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Belangrijkste i het sportief regelement en dat zou er volgende week aankomen; enkele tipjes werden al gelicht zoals de klassen maar deze staan elders al volledig correct vermeld... Voor de rest ging het voornamelijk over de handicapballast en de restrictoren, deze zijn van begin reeds verplicht voor klasse 1; maar kunnen na de tweede wedstrijd eventueel ook verplicht worden aan klasse 2... |
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
In dat kader begrijp ik die regel wel. Door het één of twee wedstrijden aan te zien kun je beter bepalen of klasse 2 iets sneller of iets trager moet worden. Mocht je dat "keihard" ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
||||
|
||||
We kunnen misschien als monument ter inhuldiging van het vernieuwde circuit een klaagmuur voorstellen
![]()
__________________
Motorsports-online.net |
#11
|
||||
|
||||
Belangrijk ivm met het nog te verwachten sportief reglement is een beperking op het aantal banden !!
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Op die vergadering heb ik ook moeten merken dat vele mensen weinig of geen respect voor elkaar hebben en het nodig vonden door elkaar te praten en niet te luisteren naar elkaar (echt volwassen). Men vind het blijkbaar belangrijker om te zagen over een jasje dat verplicht is in de pit aan de muur dat zou te klein zijn dan over belangrijkere dingen te zagen. Respect hebben ze helemaal niet, vonden het nodig om sommige opmerking van André Carlier weg te lachen, terwijl André wel heel belangrijke dingen zei. Neen zo komen wij in de Belcar niet veel verder. Wordt nu eens volwassen heren! Luister naar elkaar dan moet Mark Martens en co. niet steeds hetzelfde zeggen. |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Ten tweede je dot nu precies of dat daar ne zwijne stal was zonder dat mensen daar respect hadden voor elkaar??? Ik vond dat dar nog héél braaf was en dat de mensen veel begrip voor het nieuwe regelement toonde... En dat van die hesjes daar is de laatste 5minuten overgesproken, we hebben daar bijna 4uur gezeten pfffff... Ten slotte wat carlier betreft, hij heeft er af en toe ook een stevige grap tussen gesmeten dus ja als er dan eens gelachen wordt... ![]() |
#14
|
||||
|
||||
Wat is er tegen kwalificatierubbers?
|
#15
|
||||
|
||||
Quote:
ze willen met dit regelement het wat spannender maken en dus de grote teams met genoeg budget, een beetje intoomen, toch niets verkeerd aan??? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|