![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nu moet een wagen geen aanpassingen (of toch niet veel) meer ondergaan om van Fia-GT naar Belcar te gaan. De amateur-teams uit de touringcup moeten ook geen hemel en aarde meer verzetten om hun auto's onder die 95DB te krijgen (volgens mij zal de nieuwe limiet trouwens hoger liggen dan die 98DB). De touringcup was dood aan het bloeden, nu kan het tenminste terug de feeder-serie van de Belcar worden. Sorry voor de Tourisme-teams in de Belcar maar een klasse met 5 auto's die eenzelfde podium krijgt als een klasse met 30 auto's vond ik niet echt "eerlijk". Het samevoegen van Tourisme en GT lijkt me een verstandige keuze.
|
||||
|
||||
Hoe de klassen samengesteld zijn, volgens welke regels, is voor de toeschouwer minder belangrijk. Wat wel van groot belang is, dat het duidelijk zichtbaar is van aan "den draad" in welke klasse een wagen rijdt. Dan heb je er tenminste een idee van op welke positie in zijn klasse een wagen hangt.
Dus hopelijk komen er weer duidelijke nummerborden i.p.v. zo'n stickertje van niks met "GTA" op, dat je alleen kan lezen als je op de startgrid mag rondlopen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik behoor dan ook niet tot het kransje elite supporters die het hele circus al jaar en dag volgen en die het je allemaal haarfijn van a tot z kunnen uitleggen. Ik loop hier maar toevallig rond en geef een visie die wellicht identiek is aan die van veel meer mensen dan jullie zelf wel zouden willen aannemen. Wat er ook van weze, ik heb al enkele keren mijn gedachten geformuleerd in deze en ga het voor den Belcar dan toch, hierbij laten. De toeschouwers aantallen op het einde van het seizoen 2006 zullen wel uitmaken wie of wat er nu de juiste belissing is. Ik ga er alleszins niet van wakker liggen. |
|
|||
|
|||
Ach van die 95dB heb ik nooit wakker gelegen.
Ik vrees alleen dat het hele concept zal gebruikt worden om de kosten naar boven te nivelleren ( licentie / inschrijving / tickets..... ) de logica zou zijn : minder weekends, meer toeschouwers, met een zelfde ploeg medewerkers meer races ........ Inschrijving naar BENEDEN ! (eens kijken wat deze steen in de kikkerpoel te weeg gaat brengen ) |
|
|||
|
|||
Tja Clubman, zo zou het moeten zijn. Maar ik geloof nooit dat de verantwoordelijken (gelieve juiste diensten zelf in te vullen) daar aan meewerken. Die zien vooral alleen maar het extra geld wat dit kan opbrengen.
Nem, steen 1 ![]() |
|
||||
|
||||
Het is duidelijk dat er iets moest veranderen aan de TC, daar zijn de meesten het over eens en ik ook trouwens.De nieuwe formule van circuit zolder lijkt mij zeer hoopgevend, en ik denk dat het voor de toeschouwer ook een vrij mooi programma is, anderzijds zien we de TC (voor de amateurs en tegelijk ook instapklasse voor teams die later hogerop willen in de autosport).En anderzijds hebben we de Belcar (de grote broer
![]() Afwachten dus.... Racegreetz
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
95dBa was voor ons ook nimmer een probleem ; als ge echter eerst pakken poen in Airbox en Uitlaatsysteem hebt geinvesteerd en 'm dan met een Supertrapp weer moogt dichtknijpen, tja dan hebt ge die auto toch niet echt voor ZTC opgebouwd . Als ge met een ex. Belcar o.i.d. afkomt, idd. dan is't lastig .
|
|
||||
|
||||
Quote:
grtz |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|