![]() |
|
|
||||
|
||||
Een F1 volledig in chromé. Ik vraag me af hoe dat er op TV zal uitzien. Feit is natuurlijk dat de wagen er veel drukker uitziet dan dat hij in werkelijkheid is. Elke vorm van de wagen zorgt voor een unieke reflectie op het chromé. Zo ziet de voorkant er donkerder uit, omdat de volledige voorbanden gereflecteerd worden.
High-res foto's van alle wagens: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() Last edited by sledge; 13-02-2006 at 14:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
qua livery vind ik voorlopig de BMW en Williams de mooiste. maar meestal geven die livery's in een wedstrijd een heel ander beeld, naar mijn ervaring
wat wel opvalt: veel wit dit jaar
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
de huidige F1 bolides zijn gewoon allemaal lelijke aerodynamische gedrochten, geen enkele livery, hoe mooi dan ook, kan dat verdoezelen. En het ergste is, het wordt ieder jaar nog erger. Ieder jaar denk ik, nu zullen ze wel op het dieptepunt van schoonheid zitten, maar telkens weer slagen ze erin om ze nog lelijker te maken...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||