![]() |
|
|
||||
|
||||
Het is natuurlijk nog wel af te wachten of PitstopTV nog wel Belcar mag uitzenden...
Trouwens waar is de GLPK C6R voor FIA GT en die Touring Cup auto????????
|
||||
|
||||
Quote:
de TC Porsche heeft ook zo'n tekeningske staan op de site (onder "wagens")
|
||||
|
||||
De wagen ziet er goed uit, nu hopen dat de prestaties ook goed zullen zijn. Ze gaan het niet gemakkelijk krijgen.
Toch heb ik mijn bedenkingen bij de hoofdsponsor. Dat er publiciteitsborden staan rond de voetbalvelden van de Belgische competitie vind ik niet erg. Dat er vroeger nationale kampioenschappen werden gesponserd vond ik ook niet erg. Dat er 1 bepaald team wordt gesponsord vind ik dan weer niet kunnen. Het feit of ik, als belastingbetaler, moet meebetalen aan dit danwel dat meneer Van Dijck alles betaalt in ruil voor publiciteit doet hier niet ter zake. Ik zie een wagen met Sporza livery rijden en vind dat niet kunnen. Als Sporza titelsponsor van de Belcar was geworden had ik er geen problemen mee gehad. Stel je nu eens voor dat Kim Clijsters gaat spelen met Sporza sponsoring, en Justine Henin niet, wat dan? Ik hou mijn hart vast voor de uitzendingen van Sporza. Ik ben eens benieuwd hoeveel zendtijd GLPK krijgt ten opzichte van de andere teams... Gaan we binnenkort weer Vanierschot met VTM sponsoring zien? |
|
||||
|
||||
Al diegene die vinden dat Sporza sponsering niet kan...Een bondgenoot zal je wel makkelijk vinden bij onze mediageile-regelneverij minister van Media
http://www.ministergeertbourgeois.be/
|
||||
|
||||
Quote:
Reportage van een half uur. Tien minuten inleiding met een babbeltje met Anthony, met Bert, met Paul, met Mike, met Toine; tien minuten nabeschouwing waarin dezelfde personen weer eens mogen opdraven; en tussendoor een verslag van tien minuten over de race waarin Kermit zeven minuten in beeld komt. Ik weet het, het is een beetje doemdenken, maar toch..... Last edited by Baron; 07-03-2006 at 00:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Het goede nieuws: Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 07-03-2006 at 00:20. |
|
||||
|
||||
ja, Mark, dat deden ze vorig jaar ook al, 10 minuten à een kwartier per race. ook voor de Euro Race en de 24 uren, bvb
|
||||
|
||||
Wauw dat is nu pas eens een verassing, ze gaan rijden met een C5-R... Had het nooit durven denken, alé was er zo goed als zeker van dat er een 550 op de startgrid net voor me zou staan...
![]() Proficiat aan alle paddock forum schrijvers, het was spannend maar ik denk dat we gewonnen hebben... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo bont maken ze het zelfs bij GLPK nog niet. ![]() Last edited by Baron; 07-03-2006 at 00:47. |
|
|||
|
|||
Livery van de auto is hier al besproken. De ene zegt dat ie mooi is en de andere vindt van niet... Ik laat het in het midden. Wat me echer aan het denken zet is de kleur van de overalls van de piloten en teamleden. Stel je voor dat deze ook Kermit-groen zijn... Dan lijkt het wel dat ze rondlopen in een pyama. Ben benieuwd...
C U |
|
||||
|
||||
Puike wagen, ben toch eens benieuwd of Sporza, die een breed publiek ook buiten de grenzen bereikt, of ze ook andere wagens dan de groene Corvette en haar piloten zullen uitzenden ?!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar als ik naar de Mini Challenge keek vorig jaar...was er bijna hetzelfde aan de hand. Radio Donna sponsorde een Mini. Daar stond geen andere reclame op dan de verplichte reclame van de competitie. Donna is een radiozender van de staat. En sponsorde één team in de Mini Challenge. Maar daarover heb ik het afgelopen jaar weinig gelezen. De Mini Challenge is natuurlijk geen Belcar.... |
|
|||
|
|||
Radio Donna wordt heus niet louter met belastingsgeld betaald; ze hebben, denk ik, aanzienlijk wat reclame inkomsten.
Er bestaan ergere verspillingen van overheidsgeld. Denk maar aan de koninkllijk familie. Er werd onlangs berekend wat het gekost heeft om Minster Dewael uit zijn skivakantie over te vliegen naar Belgie. Welnu, een lid van de koninklijk vliegt met datzelfde vliegtuig om de 2 weken met haar familie naar een buitenverblijf in Zuid Frankrijk. Voor autosport fans lijkt mij dit juist een goede investering van overheidsgeld. Meer media belangstelling kan alleen maar voordelig zijn voor het deelnemersveld van Belcar. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Foto: www.renaudkuppens.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Spilts misschien de topic af in een topic "Mag de overheid teams sponsoren ?"
Last edited by JPMontoya; 07-03-2006 at 11:10. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|