![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik ben de live timing van de eerste trainingssessie aan het volgen. Enkel vrijdagspiloten (Kubica, Wurz, Jani, Doornbos, Winkelhock) en de 2 Super Aguri piloten (Sato en Ide) zijn momenteel rondjes aan het rijden
![]() Wel raar dat Davidson ook nog geen tijd genoteerd heeft. |
|
|||
|
|||
Renault, Toyota, Williams, BMW hebben enkel hun testpiloot buiten gestuurd. Honda heeft Davidson zelfs helemaal niet ingezet.
Torro Rosso was sneller dan Midland en zoals te verwachten is Super Aguri de traagste. Over de verhouding van de topteams valt voorlopig weinig te zeggen. Op naar de volgende testsessie ![]() |
|
||||
|
||||
Verschil tussen Super Aguri en Midland valt me mee. Voor de toeschouwers is het wel slappe hap, weinig rondjes door de heren.........als ze al uberhaupt op de baan zijn geweest.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar zal er dit jaar bijzonder weinig gereden worden op vrijdag: F1 set for quiet Fridays (ITV F1)
De verklaring moet gezocht worden in het nieuw kwalificatie systeem: vorig jaar werd er tijdens de kwalificatie maar 15 km gereden (1 snel rondje) en dit jaar wordt geschat dat men tijdens de verschillende sessie 130 km gereden moet worden. Daarom zullen ze gewoon vrijdag minder rijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
De 2de testsessie is juist gedaan en iedereen heeft een aantal rondjes gereden
![]() ![]() Last edited by gwyllion; 10-03-2006 at 14:11. |
|
||||
|
||||
Raikonnen en Trulli heb ik hun wagen op kant zien zetten tijdens VT2... Het was niet duidelijk wat het probleem was.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Volgens pitstop.tv heeft Raikkonen vermoedelijk zijn eerste V8 van het seizoen opgeblazen. Kimi weet nog van vorig jaar wat dit betekent: 10 plaatsen achteruit op de grid.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kan niet wachten tot zondag. Benieuwd wat dat allemaal gaat geven: bandenwissels, de taktiek tijdens de kwalificatie en de race, ontploffende V8s, Torro Rosso op het podium ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() bron: autosport.com Wat een bende amateurs lopen daar rond bij Ilmor ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Die mannen drinken gene Kizz me ![]()
|
|||
|
|||
Bij Torro Rosso drinken ze Red Bull light
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|