De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-03-2006, 09:47
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Dipp
@Jeep - Met negativisme help je de autosport geen meter vooruit.
Geef Sporza op zijn minst het voordeel van de twijfel en vel een oordeel na de eerste uitzending(en).

Ik wil Sporza wel het voordeel van de twijfel geven, maar mer de mentaliteit van sommige GLPK'er kan je het resultaat al weten
Reply With Quote
Old 10-03-2006, 13:28
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by A.J.
Iedere steun of nieuwe sponsor moeten we allemaal verwelkomen, snappen jullie dat niet? Misschien daarom dat de autosport in België zelden positief in het nieuws komt. Als je ziet hoe negatief de insiders hier al doen... Arm België
De insiders hier doen niet negatief ten opzichte van nieuwe sponsors of inititatieven voor de Belcar. Ze spreken wel hun twijfels uit of de Sporza-deal buiten GLPK nog anderen ten goede gaat komen.
En waarom twijfelen die insiders? Omdat ze het wereldje kennen en weten hoe het er aan toe gaat bij zo een media-deal. Het valt te vrezen dat GLPK met Sporza het Paard van Troje in de Belcar heeft binnengehaald.
Jij zegt dat mr. Sporza na het lezen van de kritische commentaren hier weleens zou kunnen afhaken. Wel, stel ik ben mijnheer X en ik sponsor dit seizoen een Belcar-team. Tijdens de Sporza-uitzendingen over de Belcar 2006 heb ik constant die gifgroene Corvette over het scherm zien flitsen. Mijn wagen is nauwelijks in beeld geweest. Mr. Sporza en het team dat hij sponsort mogen dik tevreden zijn, maar ik voel mij serieus belazerd en voor 2007 stop ook ik geen 5€ meer in die f**** Belcar.

Ik hoop op een objectieve Belcar-verslaggeving van Sporza, maar ik heb er, zoals velen blijkbaar, mijn twijfels over. Ik weet dat het allemaal speculeren is en we zullen de eerste Sporza-reportage moeten afwachten. Dan zullen we zien wie er het gelijk aan zijn kant heeft, de sceptici of de positivo's.
Reply With Quote
Old 10-03-2006, 13:45
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

De Corvette gaat sowiezo veel in beeld zijn omdat hij waarschijnlijk zeer veel aan kop gaat rijden of op zijn minst gaat meedoen met de overwinning.

Het is dan ook gevaarlijk om dan te zeggen dat het aan de Sporza-sponsoring te danken is dat de Corvette veel in beeld komt.
Reply With Quote
Old 10-03-2006, 14:25
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

als u veel problemen hebt met sporza dan moet je maar naar pitstop kijken.
enige tijd geleden was het hier te veel voetbal en te weining autosport nu is het weer het dat sporza de corvette sponsort en dat hij teveel op het scherm gaat komen.
wij zouden beter afwachten
Reply With Quote
Old 10-03-2006, 14:42
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by A.J.
Stel nu : ik ben meneer Sporza en ik sponser een racewagen. Ik ga me even informeren wat er in deze belcarwereld leeft en kom op de paddock terecht. Als ik dit lees dan heb ik geen zin meer om in de toekomst nog 5 € in de autosport te stoppen.

Iedere steun of nieuwe sponsor moeten we allemaal verwelkomen, snappen jullie dat niet? Misschien daarom dat de autosport in België zelden positief in het nieuws komt. Als je ziet hoe negatief de insiders hier al doen... Arm België
Als men al geen kritische kanttekeningen mag zetten laten we dit forum dan maar opheffen...
Reply With Quote
Old 10-03-2006, 15:00
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Baron
De insiders hier doen niet negatief ten opzichte van nieuwe sponsors of inititatieven voor de Belcar. Ze spreken wel hun twijfels uit of de Sporza-deal buiten GLPK nog anderen ten goede gaat komen.
En waarom twijfelen die insiders? Omdat ze het wereldje kennen en weten hoe het er aan toe gaat bij zo een media-deal. Het valt te vrezen dat GLPK met Sporza het Paard van Troje in de Belcar heeft binnengehaald.
Jij zegt dat mr. Sporza na het lezen van de kritische commentaren hier weleens zou kunnen afhaken. Wel, stel ik ben mijnheer X en ik sponsor dit seizoen een Belcar-team. Tijdens de Sporza-uitzendingen over de Belcar 2006 heb ik constant die gifgroene Corvette over het scherm zien flitsen. Mijn wagen is nauwelijks in beeld geweest. Mr. Sporza en het team dat hij sponsort mogen dik tevreden zijn, maar ik voel mij serieus belazerd en voor 2007 stop ook ik geen 5€ meer in die f**** Belcar.

Ik hoop op een objectieve Belcar-verslaggeving van Sporza, maar ik heb er, zoals velen blijkbaar, mijn twijfels over. Ik weet dat het allemaal speculeren is en we zullen de eerste Sporza-reportage moeten afwachten. Dan zullen we zien wie er het gelijk aan zijn kant heeft, de sceptici of de positivo's.

Ik zou het niet beter kunnen zeggen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules