|
|
||||
|
||||
In aanbouw: Subaru Impreza WRC 04 - Sarrazin - Tour De Corse '04
In deze thread wil ik dus Sarrazin zijne Subaru uit 2004 maken. De transkit heb ik al maar de kit nog niet. Dat is heel simpel te verklaren: de kits die Renaissance voorstelt zijn: 1. de Heller 80750 (Cyprus versie) en 2. de Tamiya 24276 (Japan versie). Iedereen weet dat dit niet bepaald asfaltrally's zijn zoals de Corsica. Kvrees dus (kben er zeker van) dat de ophangingen van voorgestelde kits niet van toepassing zullen zijn. Mijn vraag naar jullie toe: bestaat er een ombouwset naar asfaltophanging of koop ik mss best de Tamiya versie Monte-Carlo 2005?
|
||||
|
||||
Wow, dat zal ongetwijfeld een knappe Subaru worden!
Moet wel lukken met de Monte-Carlo 2005 versie zeker? Zou er zoveel verschil zijn?
|
||||
|
||||
Vond een fotoke van uw te bouwen model:
Benieuwd naar de eerste foto's van jouw exemplaar
|
||||
|
||||
Dat is 'm idd. Die foto's dat wordt nog wat wachten want kben nog nie uit m'n modeldilemma (eeuwige twijfelaar). Feit is: de japan doos heb ik al, de monte nog nie.
|
||||
|
||||
Kheb nog een vraag: die decalkit van renaissance, ze zeggen wel "to use with heller kit" maar die kan ik toch ook perfect gebruiken op een tamiya kit? Kheb namelijk geen zin om een decal vel te verknoeien.
|
||||
|
||||
Oew, nooit geprobeerd. Maar in principe zou je denken dat dat moet lukken. Ze verkopen immers toch transkits en decalvellen zonder dat het basismodel wordt vermeld? Dan maakt het merk van het basismodel niet meer uit?
Daarbij, als een model een beetje conform is met het 1/1, zou je veronderstellen dat de decalvellen evengoed passen op ieder merk van basiskit, zolang je maar over hetzelfde model spreekt. Of sla ik het mis? Heeft iemand andere ervaringen hiermee?
|
||||
|
||||
ma die subaru van sarrazin is het model 2003 en de subaru van tamya is het model 2004 en heeft een andere voorbumper
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar de vraag is: wat wil je bouwen? Een top model dat 100% de realiteit benaderd of wil je een leuk model bouwen in de kleuren van Sarrazin? Als het antwoord topmodel is, dan koop je de Tamiya en moet je behoorlijk gaan beginnen modifiëren. Is het antwoord een leuk model bouwen, dan koop je de Heller en bouw je die zowat recht uit de doos met minimale aanpassingen. Je kan natuurlijk ook zeggen, ik bouw een leuk model en neem de foute voorbumper er maar bij, en alsnog de Tamiya kopen. Slechts een minimaal aantal personen zal het verschil merken en kennen. Om maar te zeggen, 't is maar wat je er zelf wil en kan van maken. Hopelijk heb je er wat aan. Last edited by Guido; 16-11-2005 at 01:18. |
|
||||
|
||||
Zou dat niet gaan om de heller bumper aan de tamya subaru ta gangen?
|
|
||||
|
||||
Ik ben eruit (met dank aan Huudo), ik ga voor de Heller gaan. Tamiya is mss beter maar ik zou zelf niet kunnen leven met het feit dat er een foute bumper en spoiler opzit. Iedere keer als ik het model zou zien zou ik denken van "gvd, khad beter de Heller gekocht". Kzal dan wel ne andere top-subaru maken .
|
||||
|
||||
http://www.automotiveforums.com/vbul...d.php?t=479418 Dit kan je ook doen
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|