|
|
|||
|
|||
Timing 24 uur van Zolder
Zie hier de voorlopige timing
woensdag 12u45-14u30 Administratieve controle 16u00-18u00 Free practice 21u30-23u50 Chrono donderdag 09u05-09u35 Chrono 2 16u15 Briefing zaterdag 09u05-09u30 Warm-up 17u00-17u00 Race |
|
||||
|
||||
Is het uur weereens aangepast voor den tv .
Eerst was het altijd om 16u ,vorig jaar om 16u30 en nu al om 17u? als we zo bezig blijven is da binnekort van zondag op maandag |
|
||||
|
||||
nu niet voor het één of het ander maar gaan de gewone vrije donderdagtrainingen voor alleman dan gewoon door? toch wel weinig training voor de 24u lijkt mij!
|
||||
|
||||
excussi, had die nachttraining nie gezien
|
||||
|
||||
kus mijn kl***, wat belachelijk dat tijdstip van 17.00 . Een echte 24U begint om 16.00 uur.............pffffffffffffff
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mark er houd jou niemand tegen om al met uw vlag te staan zwaaien vanaf 16 uur hé...
|
|||
|
|||
yeah, we gaan die race zelf om 16 uur afvlaggen..
Indien het opnieuw heet gaat worden moeten de deelnemers op zondag een uur langer in de hitte rijden, en ook op zaterdag warmer vertrekken... maar ik ben aan't zagen :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
In de zomer, en zeker naar het einde van de zomer toe, is het op hete dagen niet abnormaal dat de warmste moment van den dag wel eens rond of na 17 uur valt...en het afkoelen gaat ontzettend traag. |
|
|||
|
|||
Geen details hé gasten, de venster open en gaaasss geven. Of we nu om 16 of 17 uur starten, het gaat toch regenen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Op die manier schuiven we misschien een paar plaatskes op he. In klasse TC zijn wij het tegen de Samang met hun Honda Integra, als we voor hen zijn we winnaar. We hebben 50% kans om groepswinnaar te worden. Leuk gevoel is da.
|
|
|||
|
|||
...maar 24 uren volledig uitrijden is op zichzelf al een fantastische prestatie he.
|
|
|||
|
|||
Da alleen al zou de max zijn, daar wil ik al voor tekenen.
|
|
||||
|
||||
Een klasse waarin er minder dan 5 wagens starten wordt samengevoegd met een hogere klasse, of met een gelijkaardige klasse (TC en GTC werden vorig jaar GTTC)...
Quote:
|