|
|
||||
|
||||
Jason Priestley gewond na IRL crash
Quote:
Hij is een goed piloot, maar IRL is toch ... snel. *edit* Het zou gaan om een promotieserie en niet om de IRL zelf *edit* Hopelijk komt hij er hier zonder al te veel (blijvende) letsels vanaf.
Last edited by TiBo; 12-08-2002 at 14:00. |
|
||||
|
||||
hij reed geen IRL
/edit hij reed voor de eerste keer mee in IRl. mijn bron in amerika liet mij in de steek. /edit2 nog eens herstel. ik had dus gelijk . hij reed NIET in IRl maar in de infinity pro series. een monomerkenrace met allemaal dallara chassis en infinity motors. Zelfde serie als waar arie Luyendyk Jr. tegenwoordig rijdt.
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** Last edited by Raceboy; 12-08-2002 at 13:34. |
|
||||
|
||||
frontaal de muur ingegaan
|
||||
|
||||
hij had wel een tweede tijd in de qualify
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja t'is jammer da da gebeurt, maar da's nu eenmaal het risico van het vak. |
|
||||
|
||||
ja das juist
was enkel een antwoord op --> Misschien was IRL net ietsjes te veel voor Priestley Hij is een goed piloot, maar IRL is toch ... snel. *edit* Het zou gaan om een promotieserie en niet om de IRL zelf *edit |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|