|
|
|||
|
|||
Mistery Bokken Cup 5 te Hasselt - zondag 31/08/2003
Beste Kartingliefhebbers,
Op zondag 31 augustus 2003 gaat in Action Kart te Hasselt de vijfde manche van de Mistery Bokken Cup door. Het klassement (dat je kan raadplegen op www.misteryracing.com ) ligt nog niet in een definitieve plooi en kan dus nog alle richtingen uit, en dit in elk van de klassen. Voor deze vijfde wedstrijd bieden wij een drietal gastrijders de mogelijkheid om deel te nemen in klasse 2. Dit is de klasse van de recreatieve karters. We denken hierbij vooral aan sommigen die ons vroeger reeds via De Paddock lieten weten dat ze graag eens een wedstrijd van dit kampioenschap hadden meegereden. Grijp jullie kans nu, want bij de laatste twee wedstrijden van het kampioenschap zullen we jullie waarschijnlijk deze mogelijkheid niet meer kunnen bieden ! Geďnteresseerden kunnen zich hier melden. Alle info over de Mistery Bokken Cup kan worden teruggevonden op hogervermelde website. Met Sportieve Groeten, Dries De Smet Nationale Renstal DE BOKKENRIJDERS |
|
||||
|
||||
Je mag mij er zeker terug bijrekenen hoor. Heb er gerust tripje naar Hasselt weer voor over . Verlang al terug om tof wedstrijdje te rijden.
|
|
|||
|
|||
Ik zal er deze keer wel zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook bij zijn
|
|
||||
|
||||
Ik zal der ook zijn
|
|
||||
|
||||
1000 km van Spa...
|
|
||||
|
||||
Ikke ook 1000km van Spa
|
||||
|
||||
Ook ik bezoek de 1000km van Spa
|
||||
|
||||
Tja,
Eigenlijk stond Spa ook al vetjes in mijn agenda... |
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn , tis toch hier kort aan mijn deur
|
|
||||
|
||||
Breezz en Gikke zullen ook komen .........
|
||||
|
||||
Mistery is er nog plaats?
|
|
|||
|
|||
Nog 1 plaats in groep II ...
Last edited by Mistery; 26-08-2003 at 19:06. |
|
|||
|
|||
Volgende inschrijvingen zijn bevestigd :
Categorie 1 Jorissen Jean-Marie De Beule Bart Berghmans Dave Vandaele Benedict Gay Alexandre Dussart Dieter Van Welsenaers Kristof Hollevoet Niko Categorie 2 Suffeleers Davy Hannaert Guy Hendrickx Patrick Golsteyn Guy Categorie 3 Hensen Sonja Hannaert Karo Geysen Monique Van Buel Lieve De inschrijvingen worden afgesloten met 8 teams, wat ideaal voor het Hasseltse circuit. Last edited by Mistery; 31-08-2003 at 10:29. |
|
||||
|
||||
Zeg mannen, 't schijnt dat er daar zondag zoiet als pukkelpop is?
Is dat geen probleem kwa bereikbaarheid ? Het schijnt dat daar bijna alles gebarricadeerd zou zijn ??????????
|