![]() |
|
|
|||
|
|||
En waar blijft Bassie Leinders?
![]() ![]() ![]() ![]() Hij was toch bezig met enkele goede teams. |
|
||||
|
||||
hij zou volgens de laatste berichten gaan voor een positie als 4de rijder bij Williams
|
||||
|
||||
Nederlandse (ex)F1-coureurs zijn heel erg lief en aardig voor elkaar. Oftewel, ze zijn elkaar weer het leven zuur aan het maken. Verstappen ligt thuis maar te zeuren en te mokken dat ie weer een jaar langs de kant staat............ tijdens die verveel-sessies heeft ie toen maar bedacht: Ik geen centen, dan Albers ook geen centen.
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nou, Joske krijgt toch centen.............
Quote:
![]() ![]() Die Verstappen houdt meer centen over met niet-rijden dan met rijden. Bij Honda heeft ie destijds ook een aardige "oprot-premie" gekregen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Mark]
Quote:
![]() Verstappen en Perridon zijn beide niet slim bezig (geweest). |
|
||||
|
||||
Oke, nu mogen alle Belgen beginnen met het maken van de nodige rake opmerkingen
![]() ![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?n...7&from=remote1 het is niet eens albers zijn schuld
|
|
||||
|
||||
Ieder van ons weet dat Nissany geen schitterende piloot is. In de paar tests die hij in de f3000 en f1 reed was hij altijd bijzonder traag, 15 of 20 seconden trager dan de snelste piloten. Hij rijdt bijzonder slecht, spint voortdurend,... Dan gaat Albers hem nog eens proberen in te halen tijdens een test? Zou ik niet gedaan hebben als ik wist dat Nissany voor me reed.
|
|
||||
|
||||
Iedereen weet dat Nissany als piloot niets waard is. Die man heeft simpelweg niets te zoeken in een F1-wagen. Wat Minardi nu overkomen is, roept bij mij alleen maar leedvermaak op. Dit is wat je verdient als je alleen maar voor het grote geld kiest, en piloten in je wagens laat stappen die alleen maar centen, maar geen talent meebrengen.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Direct tekenen! Op Minardi na zijn er denk ik geen mogelijkheden voor hem om als 1e of 2e coureur aan de bak te komen. Nog een jaar testen lijkt me niet verstandig. Dat Midland hem een contract aanbied is in ieder geval een teken dat ze vertrouwen in de Rotterdammer hebben. |
|
||||
|
||||
Als ik hem was zou ik ook direct tekenen. Vond het al jammer dat we hem dit jaar niet in de Jordan kunnen zien racen, want volgens mij toch wel een talentvolle coureur hoor!
|
|||
|
|||
Doornbos niet meer in actie voor Jordan (f1racing.nl)
|
|
||||
|
||||
jammer want ik schatte hem toch hoger in dan albers
|
|
||||
|
||||
Quote:
Money makes F1 go 'round.
|
||||
|
||||
voorlopig is het maar voor 1 koers:
Quote:
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 27-05-2005 at 00:42. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|