![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Misschien is er niet één waarheid, misschien zijn de visies van de deelnemers aan deze discussie - wij allemaal dus - wel allemaal een beetje subjectief? De objectieve waarheid bestaat niet, daar door de betrokkenheid van de boodschapper er altijd subjectiviteit is. CBG heeft zijn mening en anderen hebben de hunne, mag dat niet? Ik volg de discussies hier omdat de verscheidenheid van meningen juist verrijkend werkt, terwijl jij nu juist mensen wegjaagt. Dat is toch niet de bedoeling van een forum? Waar eindigen we trouwens als er nog maar één 'grote waarheid' is? Iran? Nazi-Duitsland? Dus CBG, wie je ook bent, geef gerust je mening, Joost |
|
||||
|
||||
Daar zijn andere forums voor
![]() Zullen we ons hier niet beperken tot enkel de Belcar ?!?!
|
||||
|
||||
Onze auto voor de Belcar 2007 staat in elk geval klaar! Nog wel zonder motor omdat we de reglementen willen afwachten. Nu is het enkel te hopen dat die een beetje op tijd verschijnen...
(voilà zie... mot terug on-topic)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zeer aangenaam nieuws gevonden in Turbo:
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
ff off-topic: in Turbo staat ook dat bij Eran-racing een zekere André Jaenen actief is
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ------------ zeg Mark, ik zie het probleem niet hoor, de discussie is toch afgesloten zonder vieze woorden te gebruiken !
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vertelde gisteren mijn info bron, evenals dat jullie... spijtig genoeg niet meer zullen aantreden dit seizoen met de mooie ex-wtcc body bolide. De wereld is klein, idd ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De "last race" nog wel ... en de 10uren (maar niet met die auto)
|
|||
|
|||
Blijkbaar zijn er verschillende personen die problemen hebben met de aanwezigheid van silhouette's in de beide kampioenschappen. Ik vraag me af waarom men dan met geen woord rept over de andere wagens die volgens hetzelfde princiepe zijn gebouwd nl, een buizenchassis met een kunstof body erop.
Zoals: De Viper, Ultima, Mosler enz... |
|
||||
|
||||
Als men dit doorzet is het mss tijd voor mij om een andere hobby te kiezen.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Een silhouette heeft niks gemeen met een seriewagen. Serge |
|
|||
|
|||
*edit*